Pomul Vietii

Motto: “Te indemn, inaintea lui Dumnezeu, care da viata tuturor lucrurilor, si inaintea lui Hristos Isus…. sa pazesti porunca, fara prihana si fara vina, pana la aratarea Domnului nostru Isus Hristos, care va fi facuta la vremea ei de fericitul si singurul Stapanitor, Imparatul imparatilor si Domnul domnilor, singurul care are nemurirea, care locuieste intr-o lumina de care nu poti sa te apropii, pe care niciun om nu L-a vazut, nici nu-L poate vedea si care are cinstea si puterea vesnica !”   (1Timotei 6)

Am vorbit in postul RAIUL-Exercitiu de imaginatie (ep.2) despre faptul ca Pomul Vietii reprezinta supapa prin care Dumnezeu in intelepciunea Sa a pus la adapost pentru totdeauna Imparatia Sa, Universul. Pomul Vietii este mijlocul prin care viata daruita de Creator creaturilor Sale va fi perpetuata vesnic, fara riscuri inutile. Creaturile lui Dumnezeu nu sunt nemuritoare in sensul in care numai Dumnezeu este. Creaturile vor avea viata in mod “conditionat”. Singura “conditie” fiind aceea de a nu renunta la Dumnezeu, ca singura sursa a vietii lor si de a avea acces neangradit la Pomul Vietii. Orice departare de Dumnezeu si de Pomul Vietii=MOARTE, asa cum s-a dovedit pe planeta Pamant. Dumnezeu insusi este garantul ca fiecare creatura va avea acces la nemurire prin viata daruita de El si prin accesul la Pomul Vietii. Nu am sa reiau acum si aici argumentele pe care le-am scris deja la postul indicat mai sus. Acum vreau sa spun doar ceea ce nu am spus in postul mentionat, si sa adaug o tusa la ceea ce deja am scris acolo. Asta din cauza ca poate multi au fost surprinsi de unele afirmatii facute acolo. Vreau sa punctez un pic subiectul acesta. Asa ca va rog sa cititi si ceea ce am scris in acel post cu referire la acest subiect. Dupa ce Eva a crezut minciuna lu’ Dracu’ ca o sa fie mai destepata si mai ca Dumnezeu daca merge pe mana lui, nelegiuirea (pacatul) si moartea s-au instalat pe planeta Pamant. Adica spus pe sleau: a intrat Dracu’ in ea. Intrand Dracu’ in ea, au intrat in lume Pacatul si Moartea, amandoua fiind in ADN-ul lu’ Dracu’. Consecinta imediata a acestui lucru a fost si aceasta: “Domnul Dumnezeu a zis: “Iata ca omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscand binele si raul. Sa-l impiedicam, dar, acum ca nu cumva sa-si intinda mana, sa ia si din Pomul Vietii, sa manance din el si sa traiasca in veci. Astfel a izgonit El pe Adam si la rasaritul gradinii Edenului a pus niste heruvimi, care sa invarteasca o sabie invapaiata, ca sa pazeasca drumul care duce la Pomul Vietii.” (Geneza 3)  Pomul Vietii ar fi perpetuat la infinit viata daruita de Creator, daca si numai daca la infinit se mananca din el. Dar ei, Eva si Adam, nu au mai vrut asta, asa cum nu a mai vrut nici Satana si o parte din ingeri. Si ce era sa faca Dumnezeu in cazul acesta ? Le-a respectat LIBERTATEA si ALEGEREA. Asa cum am mai spus pe pagina Evanghelia Vesnica a acestui blog, singura alegere posibila a locuitorilor RAIULUI si a planetei Pamant care facea parte din el, era doar Pacatul. Am explicat acolo de ce. Satana si o parte din ingeri, precum si Eva si Adam, au ales asta. Oki doki.

Insusi faptul ca Pomul Vietii este readus in viata mantuitilor, a celor salvati din pacat, inseamna ca Moartea si Locuinta Mortilor, adica mormintele noastre terestre sau marine, au fost biruite si au fost aruncate in focul cel vesnic, adica au fost distruse, nimicite, adica nu vor mai fi niciodata, pentru ca noi nu vom mai muri niciodata. Moartea a luat fiinta si prin neaccesul nostru la Pomul Vietii din cauza razvratirii si a departarii de Dumnezeu. Pacatul in sine inseamna SINUCIDERE. Renuntarea deliberata si in deplina cunostinta de cauza, la viata daruita de Dumnezeu. Asta a facut Satana, primul pacatos al Universului si primul sinucigas si criminal totodata. Hristos a biruit Locuinta Mortilor in sensul ca Tatal Sau l-a inviat dintre cei morti datorita neprihanirii Sale. Isus Hristos a trait o viata fara de pacat in Imparatia pacatului, IADUL,  iar viata Lui neprihanita ne-a dat-o si noua. Aceasta viata a lui Hristos dimpreuna cu accesul neangradit la Pomul Vietii, inseamna Viata Vesnica. Asta este tot. Simplu, nu-i asa ? Sa analizam foarte scurt textele legate de Pomul Vietii.

“Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: “Celui ce va birui ii voi da sa manance din Pomul Vietii, care este in Raiul lui Dumnezeu…. In mijlocul pietei cetatii si pe cele doua maluri ale raului era Pomul Vietii, rodind douasprezece feluri de rod si dand rod in fiecare luna, si frunzele pomului slujesc la vindecarea neamurilor. (Apocalipsa)  Ce ne spune Dumnezeu aici ? Ceva foarte simplu: ca toti cei inviati de Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu la a 2-a Sa venire pe Pamant, care au fost niste biruitori ai Pacatului si ai lui Satana datorita lui Hristos care a locuit in ei prin Duhul Sau, vor avea acces la Pomul Vietii din Noul Ierusalim, capitala Universului de pe Noul Pamant. Locul de unde Dumnezeu va conduce pentru vecie intreg Universul si isi va avea tronul. “Ferice de cei ce isi spala hainele, ca sa aiba drept la Pomul Vietii si sa intre pe porti in cetate !  Ferice de toti cei care l-au acceptat pe Isus Hristos in viata lor. Facand astfel si-au “spalat” hainele murdarite de Dracu’ si de pacatul lui, hainele vietii lor plina de minciuna, de nedreptate, de crima, de hotie, de curvie, de lacomie, de…moarte si s-au imbracat cu haina curata a vietii lui Hristos, cea fara de pacat si facand asta au drept la Pomul Vietii. Asa au biruit ei. Hristos in ei prin Duhul Sau a fost singura lor nadejde ca intr-o zi vor fi in RAI cu Domnul lor si vor avea din nou acces la Pomul Vietii. Si ca totul sa se incheie frumos si rotund, asa cum numai adevarul lui Dumnezeu o poate face, Dumnezeu ne avertizeaza ca neluarea in seama, bagatelizarea, scoaterea sau distrugerea in orice fel a Cuvantului Sau, are ca urmare sigura MOARTEA, adica neaccesul in RAI si la Pomul Vietii. Asa cum a facut si Dracu’ dimpreuna cu toti cei ce l-au urmat. Dumnezeu nu se contrazice asa cum cred unii. “Si, daca scoate cineva ceva din cuvintele cartii acestei prorocii, ii va scoate Dumnezeu partea lui de la Pomul Vietii si din cetatea sfanta, scrise in cartea aceasta.” (Apocalipsa)

Poate unii sunt stresati de acest subiect cu Pomul Vietii, crezand ca astfel se stirbesc cu ceva meritele Domnului Isus Hristos in tot ceea ce a facut El pentru noi. Stati linistiti ca nu este nici vorba de asa ceva. Dumnezeu a creat Pomul Vietii, nu Pomul Vietii l-a creat pe Dumnezeu. Pomul Vietii este o prelungire a lui Dumnezeu pentru binele nostru vesnic, asa cum este intreaga Sa creatie. Fiecare atom, fiecare molecula, fiecare fiinta, fiecare pasare sau planta, muntii si campiile, apa si izvoarele au fost si sunt facute pentru binele, desfatarea si bucuria noastra, la fel ca si Pomul Vietii. Nimic din ceea ce a creat Dumnezeu nu a fost facut spre nefericirea creaturilor Sale, ci dimpotriva. Parasirea a tot ceea ce face Dumnezeu este nefericire si moarte. Sa ne bucuram ca Domnul Isus Hristos ne-a daruit viata si neprihanirea Sa, biruind Moartea si Locuinta Mortilor, adica pe Dracu’. Deschizand din nou pentru noi muritorii, drumul spre Pomul Vietii din Noul Ierusalim, capitala de pe Noul Pamant a Marelui Imparat. Locul de unde se va guverna intreg Universul. Iar noi vom fi acolo. Bucurati-va ! Accesul la Pomul Vietii ne este garantat pentru vesnicie, si astfel moartea nu va mai fi. Nimeni nu mai doreste asa ceva: nelegiuire si moarte. Va reamintesc ca moartea vesnica nu este nimic altceva decat despartirea de Viul Dumnezeu si neaccesul la Pomul Vietii. In curgerea vesniciei, oricine va putea sa faca ceea ce a facut Dracu’, pentru ca in RAI suntem absolut liberi, nu robi ca in IAD, dar nimeni nu v-a mai dori asa ceva. Niciodata ! Nu uitati, singurul care are nemurirea este doar Dumnezeu, iar noi depindem de El daca vrem sa traim. Despartirea de El si Pomul Vietii inseamna MOARTE. Simplu.

“Dar daca inima ta se va abate, daca nu vei asculta si te vei lasa amagit sa te inchini inaintea altor dumnezei si sa le slujesti, va spun astazi ca veti pieri si nu veti avea zile multe in tara pe care o veti lua in stapanire…. Iau azi cerul si pamantul martori impotriva voastra ca ti-am pus inainte viata (Raiul)si moartea (Iadul) , binecuvantarea (Raiul)  si blestemul (Iadul). Alege viata (Raiul si Pomul Vietii) , ca sa traiesti, tu si samanta ta, iubind pe Domnul Dumnezeul tau, ascultand de glasul Lui si lipindu-te de El: caci de aceasta atarna viata ta si lungimea zilelor tale, si numai asa vei putea locui in tara pe care a jurat Domnul ca o va da parintilor tai, lui Avraam, Isaac si Iacov.”

Pe viata Mea, zice Domnul Dumnezeu, ca nu doresc moartea pacatosului, ci sa se intoarca de la calea lui si sa traiasca. Intoarceti-va, intoarceti-va de la calea voastra cea rea ! Pentru ce vreti sa muriti voi…. ?”

Cu respect,

5 thoughts on “Pomul Vietii

  1. Se pare ca am inteles gresit cateva cuvinte din articolul “Raiul – exercitiu de imaginatie 2″ si de aceea am ajuns la acea contradictie de care ti-am pomenit.
    Acum sunt cam obosit dar maine iti voi spune ce intelesesem eu din articolul tau.
    Multumesc pentru frumosul gest pe care l-ai facut raspunzandu-mi atat de repede! Esti un dragut…! Multa sanatate!

  2. Vezi mai Tyty daca te grabesti ca fata mare la maritat ! Si ai mai bagat si mici arogante cu EGW si altea alea, asta ca sa fie tacamul complet. Este o lectie pentru tine asta. Daca nu stii tu ceva, asta nu inseamna ca acel ceva nu exista. Asteapta, gandeste, si adevarul iese sigur la iveala. Sa fii iubit !

  3. Imi pare rau ca nu reusesc sa-ti spun cum stau lucrurile pentru ca nu am timp. O sa vezi ca nu am bagat nici o aroganta chiar daca asa ai inteles tu.
    E.G.W.? Fiecare e liber sa creada ce vrea despre ea, pe mine nu ma intereseaza.
    Ti-am cerut doar un raspuns simplu si la obiect. EGW, ca dealtfel si multi alti oameni, te ametesc cu o multime de cuvinte ca sa-si atinga scopul si sa le sustii intr-un final, punctul de vedere.
    Daca nu te intereseaza ce am de zis, spune-mi, o voi lasa balta si vom merge mai departe. Dar nu vreau sa ramai suparat pe mine.
    Multa sanatate!

  4. Tyty, ai fost putin rautacios, orice ai zice acum, acesta este adevarul. Ca mai vrei sau nu sa mai scri ceva, este numai treaba si problema ta. Eu nu tin la asta. Daca dupa atata timp de citit pe acest blog si pe alte site-uri pe care am comentat, eu ti-am parut un aburitor si prostitor de oameni…asta e, ce pot sa fac ? Eu zic ca se vede de la o posta ca nu fac asa ceva.
    Crede-ma ca nu ma intereseaza ca sa-mi sustii tu sau altcineva punctul sau punctele mele de vedere. Nu pentru asta am deschis acest blog. Acest blog asa cum am mai spus, este reactia fireasca a unui om care il iubeste pe Dumnezeu, la toate minciunile, aberatiile si gogomaniile care se spun despre Dumnezeu si Imparatia Lui. Este numai normal ca cineva din aceeasi familie cu cel ponegrit sa spuna si adevarul, iar adevarul este Dumnezeu insusi. Eu nu ma predic pe mine ci pe Dumnezeu. Nu sunt adevarurile mele ci ale lui Dumnezeu. Punct. Stiu ca pentru unii suna arogant, dar chiar nu-mi pasa cum interpreteaza lumea.
    Cu respect,

  5. Danut,
    hai sa-ti spun ce am inteles cand am citit prima data “Raiul – ex. de imaginatie 2″.
    Cand Isus ne va invia la a doua Sa venire si ne va lua in imparatia Sa Raiul, nu vom fi automat nemuritori (textul din dreptul fotografiei cu pomul vietii). De aici am tras concluzia ca nefiind nemuritori putem sa murim chiar si in Rai.
    Am devenit imediat foarte contrariat pentru ca D-zeu spune cat se poate de clar ca in imparatia Sa moartea nu va mai fi.
    Mai departe.Citez din ce ai scris:”El (pomul) mai are un rol esential, vital – acela de a prelungi si de a mentine viata data de D-zeu creaturilor Sale. D-zeu nu este atat de naiv sa-si riste Imparatia dand viata vesnica unor creaturi care o pot lua razna oricand. D-zeu nu poate sa riste asa ceva, mai ales ca in imparatia Sa creaturile Sale sunt total libere.”
    Ce am inteles de aici este faptul ca fiind liberi in imparatia Sa si nefiind constransi de nimeni si de nimic, o putem lua razna si atunci D-zeu ne va taia accesul la Pomul Vietii, rezultatul fiind bineanteles, moartea.
    In primul meu comentariu din 01. 03. ti-am spus ce am inteles din articolul tau “se pare ca exista o contradictie sau cel putin asa vad eu.” Care era contradictia? Aceasta : D-zeu spune ca nu va mai fi moarte dar daca creaturile Sale o vor lua razna, nu vor mai avea acces la Pomul vietii si-atunci, fireste, vor muri.
    Legat de aceasta contradictie ti-am cerut lamuriri, numai ca raspunsul tau m-a socat pur si simplu. Mi-ai spus “Chiar nu intelegi cum este?” Ce sa inteleg? Cum isi calca Dumnezeu cuvantul? Hai sa fim seriosi, nimeni din lumea asta, absolut nimeni nu ma poate convinge ca D-zeu isi calca cuvantul. Oricine ar fi si cu orice fel de argumente sau intortocheli ar veni.
    Ca o concluzie finala, raman la parerea ca nu ai fost suficient de explicit in articolul tau si de aceea am ajuns la aceasta interpretare gresita. De asemenea, trebuie sa recunosc ca nici eu nu am fost suficient de atent iar unele sentimente dobandite in timpul lecturarii, mi-au umbrit intelegerea corecta a articolului.
    Nu am fost rautacios cu tine, am fost intr-adevar cam furios asa cum devin uneori cand cineva incearca sa-mi spuna lucruri neadevarate despre Dumnezeu.
    Ca sa nu te mai supar, voi incerca pe viitor sa comentez cat mai putin si sa ma rezum la intrebari cat mai simple. Imi placi prea mult si nu vreau sa stric relatia noastra.
    Imi cer scuze pentru neintelegerile iscate si pentru micile indoielile legate de persoana ta . Inca nu te cunosc suficient de bine dar odata cu trecerea timpului sunt convins ca toate acestea vor disparea.
    Cu respect,

Lasă un răspuns

