Nobel sau Marketing pentru Obama ?

Nici premiul Nobel nu mai este ceea ce a fost candva, daca a fost intr-adevar vre-o data. Ceva in care sa ai cat de cat incredere. Ceva cat de cat adevarat, de calitate, facut cu probitate si cu profesionalism, cu decenta, cu rigoare, cu stiinta. Se pare ca incet, incet, in fata intereselor omenesti vremelnice, nimic din toate aceste repere nu mai au cautare. Dovada ? Premiul Nobel pentru Pace oferit lui Barack Obama. Pentru ce ? Pentru Pace ?! Care pace ? Cea din Afganistan, cea din Irak ? Am asistat dupa parerea mea la compromiterea ideii de premiu Nobel. Incet dar sigur, cad rand pe rand toate bastioanele unei minime morale, stiinte, integritati. In numele a ce si pentru ce ? Ce punem in loc ? Minciuna, marketing, vrajeala de 2 lei. Constructia de mare lider a lui Obama continua ? De ce ? Vom afla in viitor, deocamdata sa-i fie RUSINE fundatiei Nobel pentru matrapazlacul facut.

Cel putin Barack Obama a avut decenta sa recunoasca public, voalat, ca nu merita in nici un fel si in nici un caz aceasta recunoastere internationala, acest premiu oferit cu larghete, bazat pe o motivare cam subreda. Pana si el sau consilierii sai si-au dat seama imediat ca e prea mare discrepanta intre realizari si recompensa. Mai pe sleau spus, este prea gogonata minciuna.

O bila alba pentru el si o bila neagra pentru Fundatia Nobel.

Fundatia Nobel si-a facut un mare deserviciu de imagine si credibilitate cu acest premiu oferit gratuit lui Obama.

Cu respect,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s