CENZURA la „Oameni si Perspective” cu Marius Stanescu

Pentru mine este clar de mult, ca la aceasta emisiune se incearca ascunderea lucrurilor incomode. Cenzura este la ea acasa pe site-ul cu pricina. Este treaba fiecaruia sa faca ce vrea in casa lui, dar ca si crestini, nu trebuie sa ai in minte nici macar o secunda ideea de cenzura.

Iata un post cenzurat la emisiunea ” Crizele din adventism” :

„Clovnule, trece viata pe langa tine si nu intelegi nimic din ea. Nu poti sa scapi de ranchiuna. EU sunt Nasul tau. Stiu ca ma iubesti in taina. Ceea ce spune Corneliu acum, aici, eu spuneam anul trecut pe forumul acesta, ca Evanghelia Vesnica=Tatal, Fiul si Imparatia Lor. Punct. Corneliu poate a spus-o altfel, mai pe intelesul vostru, sa fie binecuvantat in continuare, ca sa mai spuna. Cat despre Edi, te asigur ca , atat eu cat si Corneliu l-am depasit de mult. Edi va tine inca prizonieri ai lui EGW, si ai doctrinei BAZS. Muzica de pe blogul meu poate tu o descoperi acum, eu deja am trait-o si dansat-o in tinerete, live. Pentru tine este OLDIES, pentru mine este “YOUNGIES”. Blogul meu este doar pentru cunoscatori, nu am nevoie sa-mi fac reclama aici, unde putina lume gusta ceea ce postez eu acolo.

Cu respect,
P.S. Corneliu, da-i inainte frate, ca le zici cum trebuie, Doamne ajuta.

Danut Tanase Your comment is awaiting moderation.
November 26th, 2009 – 15:51:12

Ceea ce mi se pare mie abominabil in toata aceasta poveste, este ca pastorul Edi Constantinescu TACE. Asta inseamna ca este de acord cu aceste procedee. Voi reveni cu mai multe comentarii pe aceasta tema, si voi spune pe acest blog, parerea mea clara despre pastorul Edi Constantinescu, care joaca zaruri cu Dumnezeu, desi el stie ca Dumnezeu nu joaca zaruri…Deocamdata sa le fie rusine realizatorilor acestor emisiuni. Am sa introduc pe acest blog o noua categorie, „O & P” si voi comenta numai aici pe blog, emisiunile de acolo. Sunt deschis sa postez orice comentariu CENZURAT la „Oameni & Perspective”.

Marius Stanescu si toti cei de la „Oameni si Perspective” care iubesc cenzura si o practica la greu, sa citeasca articolul meu de pe acest blog, intitulat „Neputinta CENZURII„, au de invatat din el.

Marius Stanescu

Cu respect,

4 thoughts on “CENZURA la „Oameni si Perspective” cu Marius Stanescu

  1. Danut,
    ai perfecta dreptate. La O&P transparenta a devenit politica cetii. Asa intelege echipa amintita sa-l reprezinte pe Dumnezeu, nu-i asa ?
    Oricum m-am lamurit de mult ce se ascunde in spatele acestor emisiuni. Ei vor doar o imagine falsa fara continut.
    Si eu imi postez pe blog postarile cenzurate de O&P. Este o modalitate de a nu ascunde sub pres ce nu da bine la imagine.

  2. n-am inteles bine care este de fapt cenzura de care vorbiti insa in primul comentariu spui ca „atit eu cit si Corneliu l-am depasit de mult” pe Edi.Pe mine m-ati bagat in ceata in primul rind ca nu stiu in ce il depasiti pe Edi pe urma nu stiu daca el ar fi zis ca nu il depaseste nimeni si nu in ultimul rind eu stiu un proverb romanesc care spune „lauda de sine nu miroase a bine”.m-as bucura sa ma scoateti din ceata asta prin raspuns la aceste intrebari.Va multumesc.P.S.vorbesc la plural pentru mi-ati lasat impresia ca sinteti doi ,Danut si Corneliu

  3. Motule, sper ca nu esti Florian Pittis, deoarece este cam mort.
    Se pare ca tu intelegi bine, dar te faci ca nu intelegi. Poate asa de sanchi ? Sau poate ca sa il aperi pe Edi ? Ma rog, nu ma intereseaza de ce o faci. Am sa-ti raspund, pentru ca asa este politicos, atata timp cat mi-ai adresat niste intrebari. Sa le luam pe rand.
    1. Ceea ce este cenzurat este foarte clar, postul bolduit pe care l-am pus pe blog.
    2.Pe Edi l-am depasit de mult atat eu cat si user-ul Corneliu, in intelegerea Evangheliei Vesnice. Corneliu a expus foarte frumos niste adevaruri biblice pe care multi AZS nici nu le viseaza macar cu invatatori ca Edi si altii ca el. Acelasi lucru l-am facut si eu, adica am inteles Evanghelia Vesnica mult mai bine si mai profund decat va povesteste voua Edi la „Oameni si Perspective” si la „Oxigen”. Asta nu este lauda de sine, este o realitate. Si nu am inteles-o pentru ca sunt eu mai cu MOT, ci pentru ca Dumnezeu a dat Evanghelia tuturor, ca sa o inteleaga si sa se bucure de ea. Dar asta nu se poate, adica sa intelegi Evanghelia Vesnica, fiind prizonierul unei doctrine sau a nu stiu carei biserici. Asa ceva nu se poate. „Veti cunoaste ADEVARUL si numai ADEVARUL va va face liberi.” Eu si Corneliu suntem liberi, tu cu Edi cum esti Motule ?! Ce zici, crezi ca ai inteles acum ceea ce am vrut sa spun ? Mai esti in ceata ? Cu respect,

  4. primul blog de sus am vazut o aroganta nestirbita decel ce la lansat eu nu stiu daca este uncrestin autentic sau daca este adventist mam convns ca ei sint departe de a intelege adevarul biblic o parrte din mahrama lui moise a ramas si pe fata lor neridicata si chiar daca este de alta denominatiune de fapt doreste sasi expuna intelepciunea lui si de fapt a uitat la ce la chemat dumnezeu am zis daca e un crestin autentic daca nu scuze

Lasă un răspuns

