Femeia, eterna poveste…

„Femeia… Daca o pocnesti, se cheama maltratarea femeii. Daca te pocneste ea, e autoaparare. Daca iei o decizie fara sa o intrebi, esti nesimtit. Daca ea ia o decizie fara sa te consulte, e femeie emancipata. Daca ii ceri sa faca ceva ce nu ii place, e dominare masculina. Daca te roaga ea, ii faci o favoare. Daca apreciezi formele unei femei si lenjeria sumara, esti pervers. Daca nu, esti homo. Daca-i oferi flori, urmaresti ceva. Daca nu, esti magar. Daca esti mandru de realizarile tale, esti plin de tine. Daca nu, esti lipsit de ambitie. Daca o doare capul, e obosita. Daca te doare pe tine, n-o mai iubesti. Daca vrei sa faci dragoste prea des, esti obsedat. Daca nu, ai pe altcineva. Si va mai intrebati de ce mor barbatii mai repede…”
Sigrid Agren
 Foto: David Sims
Cu respect,

2 thoughts on “Femeia, eterna poveste…

  1. De acord cu dumneavoastra, dar nu am autorul. Textul il am de la un prieten, trimis pe mail, asa cum circula multe lucruri pe mail. Dupa atatea subiecte „grele” din ultima vreme, am vrut ceva mai relaxant, sa ne mai dixtram un pic. Sa ne mai piara incrancenarea. Am plecat de la ideea ca se vede de la o posta ca este un text de genul banc, snoava cu talc, etc…de aceea nu am pus nici macar ghilimelele de rigoare. Am crezut ca se subantelege ca textul nu-mi apartine. Se pare ca am gresit. Daca dumneavoastra stiti autorul si mi-l spuneti, il trec imediat. Nu-mi arog merite aiurea. Pana atunci o sa pun ghilimele. Este bine asa ? Sper sa nu ma puneti sa pun ghilimele si la bancuri. Multumesc pentru comentariu. Cu respect,

Lasă un răspuns

