Romanii si rasu’ plansu’

Nu stiu cati dintre dumneavoastra ati stat sa priviti, sa analizati si sa intelegeti reactiile prostimii din Romania dupa alegerile prezidentiale. Continui sa ma minunez de cat de usor pot fi prostiti romanii ! Iar cei care-i manipuleaza prostindu-i, stiu foarte bine la ce reactioneaza bizonul romanesc, cum ar spune cei de la Catavencu. Eu am stat un pic, am privit, am ascultat si m-am amuzat teribil de cat de prosti sunt concetatenii mei si cat de putine sanse are acest popor ca sa iasa la liman. Mentalitatea lui este o mare VARZA. Nu intelege nimic din ceea ce i se intampla. Daca are manele, mici si bere totul este perfect.

Stiti ce au facut romanii imediat dupa ce s-au limpezit apele cu invinsul si invingatorul din alegerile prezidentiale ? Au inceput sa se rada ! Ma si s-au ras, si s-au ras in fel si chip ! S-au ras de Geoana, normal, ca el a pierdut, de parca ei, romanii, ar fi castigat ceva ! Si s-au ras in caricaturi, in bancuri, glume, si in tot ce vreti dumneavoastra. Vuia internetul si folclorul oral, adica din gura in gura, de poantele, bancurile, glumele si caterinca pe seama lu’ prostanacu’ de Geoana. Ne-am ras, ne-am simtem bine ! Am bascalizat tot ce am putut. Si ce-am realizat cu asta ? Asta, alesu’ d’acum si gasca lui de hoti si de mincinosi or sa ne minta si or sa ne fure in continare. Mai abitir. Asta am castigat.

Bizonul romanesc reactioneaza cel mai bine la caterinca, la vrajeala, la manea, la bancuri, la glume, la bascalie, la susa, etc….Daca asta vrea si ii place, asta i se da. Si i s-a dat. Bascalie cat cuprinde la adresa invinsilor: Geoana si PSD. Nu ca asi fi fan al lor, departe de mine asta, dar nici prost nu pot sa fiu, sa ma rad, de parca asi fi castigat eu ceva. Am ras si eu la unele glume, poante, snoave… Recunosc ca au fost reusite multe dintre ele, dar….nu am avut acea satisfactie prosteasca ca le-am tras-o ! I-am tras-o cui ? Ne-am tras-o tot noi noua ! Asta am facut. Toti bizonii care vehiculau toata caterinca asta cu Geoana si PSD pe net sau folcloric, din gura in gura, o faceau cu o fervoare, o savoare si o satisfactie idioata de parca facand asta ar fi castigat ei personal 1 milion de euro ! Cat de prost trebuie sa fii ca sa fii atat de prost ?!

OK, ne-am ras ca prostii din toti bojocii, ne-am simtem bine, apoi…incet, incet, ne-a trecut, si acum privim tot ca prostii, cum am mai fost inca o data mintiti si pacaliti. Si din rasu’, incet dar sigur dam in plansu’. Dupa caterinca, vine si nota de plata pentru consumatie. Mama si ce-o sa usture….

Au inceput scumpirile de tot felul si concedierile. Pai ce credeati ? Ca mai e trai si viata neneaca pe banii babachii ? S-au dus vremurili alea. Aia de la putere mai au ce fura, stati linistiti, pe ei sa nu-i cainam ca vor muri de foame, dar noi….Ehee, noi am dat de Dracu’. Ne-a cam inghetat ranjetul ala tembel pe mecla noastra proasta de retardati. A inceput sa devina rictus. Noi am ramas cu caterinca si ei cu banii si cu puterea. Asa-i cand esti prost si pui botu’ la vrajeala, ajungi in final sa te razi ca proasta-n targ. Nici tu nu mai sti de ce te radeai cu atata pofta!

Si uite asa, luati cu caterinca, nu mai bagam de seama ca lumea mare STIE foarte bine ca suntem poporul care are un presedinte ales prin frauda, mincinos, care da scaltoace copiilor si isi trimite fata gangavita a prostie in Parlamentul European prin furt electoral, desi e proasta ca noaptea. Lumea mai civilizata ca noi stie ca presedintele Romaniei este inconjurat de o camarila corupta si la fel de plina de moguli ca a fostului PSD. Lumea si Europa STIU ca unii dintre noi am fost incolonati ca vitele si trimisi de bogatanii Romaniei ca sa votam pe cine trebuie,  adica tot pe ei, in defavoarea noastra a tuturor. Si mai stie ca noi suntem tare mandri de toate astea. Lumea mare stie ca romanul isi vinde votul pe o galeata de plastic, o sticla de ulei si un kg. de zahar. Lumea stie ca suntem prosti si inapoiati.

Dar in ciuda acestor lucruri evidente pentru orice om normal la cap, noi facem atata caterinca si suntem veseli nevoie mare pentru ca nu-i asa, suntem victoriosi! Fiecare a castigat cate ceva: unii ulei, altii 50 roni, altii zahar, altii satisfactie prosteasca, altii ras…. Ce mai conteaza cum a fost obtinuta „victoria”? Important este ca a fost obtinuta! Am avut succesuri.

Si cu onoarea noastra ca natiune, nereperata …cum ramane ? Las’, ca ne-o repereaza dom’ Mitica. Cine citeste sa inteleaga!

Cu respect,

P.S. Apropo’, ati vazut ca mai toate marile televiziuni din Romania au transmis in noaptea de Revelion, MANELIOANE ?! N-am mai vazut ceva asa de gretos, de cand mama m-a facut. Noroc ca am avut ce face in noaptea cu pricina, dar numai din reclama m-a apucat sila, daca ma si uitam, faceam icter. Toata floarea cocalarilor si a pitipoancelor ! Asta-i boborul, cu asta defilam, ca doar ne numim RROMANIA ?! Doamne apara si pazeste de asa succesuri !

UPDATE 2013

Ponta si Basescu

7 gânduri despre „Romanii si rasu’ plansu’

  1. Domnule Danut,
    Tre’ sa recunosc ca ai dreptate dar din cate observ (citind si alte articole) ai ceva cu acest neam.Prietene nu suntem toti la fel si nici nu gandim la fel.Daca tu gandesti diferit nu trebuie sa jignesti pe nimeni fiindca jignind nu rezolvi nimic,ba mai rau contribui si tu la perpetuarea „prostiei”si a „prostimii”pe aceste meleaguri.Mie unu mie mila de unii conationali ai mei( cei de care vorbeai tu si ii faceai prosti) fiindca traind o viata in manipulare si saracie unii din ei ajuns sa gandeasca…cam ingust, sa spuneam.Noi cei care gandim altfel ar trebuii sa-i ajutam nu sa-i jignim.Am inteles ca esti crestin,Dumnezeu spune sa nu facem prost pe aproapele nostru,ci sa-l iubim.Daca nu mai poti de neamul asta de „rromi” granitele iti sunt deschise dar daca totusi te hotarasti sa ramai te sfatuiesc sa faci ceva pentru conationali tai ,daca tot te pretinzi ca ai o mentalitate diferita fata de a majoritati.Aaa… si nu uita ca mandria este mama celorlalte pacate,daca ai sa intelegi asta s-ar putea sa ai niste „succesuri”in a schimba mentalitatile unor oameni si nu in ai jigni pretinzandu-te superior.In fata lui Dumnezeu suntem toti la fel (credeam ca stii asta).In rest,numai Respect si mai multa iubire.

    • Paul T.
      esti inca tributar balariilor de gandire tipic romanesti si omenesti pana la urma. Romanii inca cred, ca orice critica la adresa lor si a tarii lor este o blasfemie. Nu este deloc asa. Fara critica nu exista progres, si fara diagnostic corect nu exista trataemnt corect, ci doar solutii empirice, atat de dragi romanilor, deci si tie. Daca critici nu inseamna ca nu-ti iubesti tara si poporul din care faci parte. Prin faptul ca spun ceea ce nu este bine, IMI AJUT SEMENII. Si Dumnezeu ne spune in permanenta ce este bine si ce este rau, si care este diferenta dintre bine si rau. Suntem noi mai buni si mai inteligenti ca Dumnezeu ?! Ca unii romani nu vor sa-si depaseasca conditia mizera nu mai este treaba mea, ci a lor. Nici Dumnezeu nu ne face pe toti crestini cu sila, impotriva vointei noastre, nu-i asa ?! Atunci noi ce le putem face celor care doresc sa traiasca in continuare ca neoamenii ? Nimic. Dumnezeu ne face prosti si nu trebuie sa ne suparam pentru ca asta si suntem.
      Mandrie zici ? Care mandrie ? Sa spui lucrurilor pe nume nu se numeste mandrie, ci adevar. Confunzi grav termenii si lucrurile Paul T. De aceea Romania este condamnata la stagnare. Din cauza unora ca tine, care sunt multi, mult prea multi in raport cu cei care gandesc corect.
      Eu nu pretind superior, chiar sunt superior pentru ca am vrut si am muncit pentru asta. Am fost la scoala, m-am educat, apoi am muncit cinstit si sustinut, si da, din cauza acestor lucruri si a multor altora sunt superior, dar nu este vina mea ca altii nu vor sa faca ceea ce am facut eu. Nu am niciun sentiment de culpa ca altii vor sa ramana prosti si saraci. Este alegerea lor. Eu nu pot sa schimb oamenii, daca oamenii nu vor ei insisi sa se schimbe. Nici Dumnezeu nu intervine in viata oamenilor, pana ce oamenii nu „semneaza”, nu fac un legamant cu EL, ca sa aiba o baza legala de a interveni in viata lor, ca sa nu spuna maine poimaine omul, ca Dumnezeu a intrat cu sila in viata lui.
      Apoi nu suntem toti la fel in multe sensuri, si iar nu este vina mea asta.
      Vezi cate balarii ai in minte Paul T ?! Hai, trezeste-te romane, din somnul cel de moarte !
      Cu respect,

  2. D-le.Danut.
    Sincer, imi pare rau pentru tine.Degeaba te-ai educat si degeaba vorbesti de Dumnezeu. „Prin faptul ca spun ceea ce nu este bine, IMI AJUT SEMENII.”Iarta-ma,dar nu vei ajuta pe nimeni niciodata jignind si avand un aer de superioritate,ba mai mult iti vei atrage multa antipatie si vei departa oamenii de Dumnezeu.Dumnezeu inseamna mila,smerenie,iubire,cu astea trebuie sa-ti ajuti semenii,nu cu „superioritatea”ta.”Eu nu pretind superior, chiar sunt superior pentru ca am vrut si am muncit pentru asta.”Omule esti superior poate in fata altor oamenii,in fata lui Dumnezeu esti la fel ca mine si la fel ca cei pe care incerci „sa ii ajuti”.Vezi mai intai barna din ochiul tau si mai apoi paiul din ochiul altora.Mai vezi ca si Lucifer s-a crezut superior si inca se crede,asa ca mare grija cu superioritatea.Eu spun (dupa biblie) ca nu esti superior nimanui si ca superioritatea vine doar din mintea si din inima ta plina de mandrie.Dumnezeu ne cere sa fim smeriti.Smerenia vine de la Dumnezeu superioritatea de la cel rau.Fiind smerit faci „reclama”lui Dumnezeu,crezandu-te superior o faci celuilalt.Tu vad ca promovezi superioritatea,asa ca trage concluzia.In final iti spun ca toti aveam nevoie sa deschidem ochii si sa ne trezim pentru ca Dumnezeu ne spune sa veghem tot timpul pentru ca nu cumva sa fim inselati de cel rau.
    Numa’ bine.

    • Paul T,
      imi asum riscul in fata lui Dumnezeu.
      In rest, mesteci aceleasi „imbecilitati” „crestine” ca smerenie, barna, mandrie, etc. fara sa le intelegi sensul biblic, ci doar pe cel al bisericilor „crestine” care bat campii.
      DUMNEZEU este cel mai mare critic al omului si nu asta nu este mandrie, ci ajutor. Nu poti sa-l corectezi pe unul care se zgarma in nas la masa, sau ragaie, sau trage o basina, fara sa-i atragi atentia ca face un lucru gresit, iar asta se numeste atentionare, critica, invatare, sau spui pacatului pe nume.
      Sigur ca biologic suntem egali intr-un fel, adica avem toti acelasi ficat, aceeasi inima, plamani, picioare, ochi, creier, dar in lumea pacatului si aici sunt diferente. Unii mai mostenesc un diabet, un cancer, o infirmitate, o orbeala, o surzeala, o muteala, etc. Pana si Dumnezeu spune ca unii sunt proroci, altii pastori, altii apostoli, altii imparati, altii sclavi, etc. Si asta nu se numeste superioritate? Pot sa continui, dar cred ca ai inteles spilul, si ca TU nu intelegi nimic cum trebuie, nu eu. Asa ca mai invata. Dumnezeu nu ne cere sa fim rame taratoare, ci oameni demni, care stau pe doua picioare. Capisci ?!
      Cu respect,

  3. „Mandrie zici ?” Da mandrie zic.
    „Care mandrie ?” Asta: „Eu nu pretind superior, chiar sunt superior”
    „Confunzi grav termenii si lucrurile Paul T.” Cine confunda termenii si cine se contrazice?
    Toate bune.

    • Paul T,
      tu habar nu ai ce este aceea mandrie satanica. Satana s-a mandrit cu ceva ce NU EL A REALIZAT, ci altcineva, adica DUMNEZEU. Asta este mandria care l-a dus la pierzare. Mai exista si mandria buna ca sa spun asa, adica aceea ca l-ai crezut si acceptat pe Dumnezeu in viata ta, ca ai mers la o scoala si ai absolvit-o, ca ai evoluat in viata in meserie, in educatie, in civilizatie. Ca ai realizat ceva. Toate aceste „mandrii” nu sunt condamnate de Dumnezeu. Cand te impaunezi cu munca si stiinta ALTUIA, atunci esti un mandru prost si dobitoc, iar mandria ta este pacat. Capisci ?!
      Cu respect,

  4. „Satana s-a mandrit cu ceva ce NU EL A REALIZAT, ci altcineva, adica DUMNEZEU.” Prietene, tu faci la fel.Tot ce ai realizat in viata:scoala,meseria,evolutie in civilizatie si gandire, etc, au venit de la Dumnezeu,care spune in Luca 12;48:”Cui i s-a dat mult, i se va cere mult; si cui i s-a incredintat mult, i se va cere mai mult.” Ce i se va cere?.I se va cere sa impartaseaca cunostiintele lui celorlalti,sa vorbeasca despre maretia lui Dumnezeu si aduca cati mai multi oameni la Dumnezeu(parerea mea,poate gresesc).Lucrurile astea nu poti sa le faci jignind pe acei oameni si nici dand impresia de superioritate ci doar cu dragoste si cu Cuvantul lui Dumnezeu(Biblia) care spune in 1Corinteni 13;4-7: „Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate: dragostea nu pizmuieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mandrie…” Ai mai spus ca „Nu poti sa-l corectezi pe unul care se zgarma in nas la masa, sau ragaie, sau trage o basina, fara sa-i atragi atentia ca face un lucru gresit, iar asta se numeste atentionare, critica, invatare, sau spui pacatului pe nume.” Da? Si cum il atentionezi?Facandu-l prost si mai stiu eu cum doar pentru ca tu te crezi mai superior deoarece Dumnezeu ti-a deschis ochii iar lui inca nu? Nu(dupa parerea mea) ci ii spui frumos ca acel lucru nu este placut in fata lui Dumnezeu ci ca Dumnezeu doreste sa ne purtam altfel.Apoi poti sa-i spui si cum (citand din Cuvantul lui Dumnezeu,bineinteles).E clar ca multi nu te vor asculta din prima dar tu te vei inarma cu rabdarea lui Dumnezeu si nu vei incepe sa-i faci prosti ci te vei ruga pentru ei.Ceea ce vreau sa spun e ca nu trebuie sa te rezumi la a atentiona pe cineva spunand:”ba esti prost,nu faci bine”,ci trebuie si sa ii arati ceea ce e bine potrivit Cuvantului lui Dumnezeu(bineinteles)iar apoi sa te rogi ca Dumnezeu sa se descopere si lor. Cat despre mandrie,nu exista mandrii condamnate si mandrii necondamnate de catre Dumnezeu (gresesti rau de tot) ci este doar Mandrie si punct.Iar de acesta mandrie Solomon spune ca Dumnezeu o uraste si tot el spune ca „Mîndria merge înaintea pieirii, şi trufia merge înainte căderii. -” (Proverbe 16:18).Apoi tot in Proverbe spune „Cînd vine mîndria, vine şi ruşinea; dar înţelepciunea este cu cei smeriţi.”Tot,dar absolut tot ce realizam in viata se intampla cu voia lui Dumnezeu,deci nu avem de ce sa fim mandri cum spui tu ci doar trebuie sa-i dam slava Lui pentru ca a ingaduit un lucru.Fara Dumnezeu suntem nimic,cu Dumnezeu suntem tot, dar chiar si asa noi nu avem nici un merit deci in concluzie nici un motiv de mandrie.Ce sa mai spun decat:sa ne lumineze Dumnezeu pe toti si sa nu ne smeresca El ci sa ne smerim noi singuri.Fiindca El poate sa ne smereasca asa cum a facut cu Ierusalim,cu Nebucadnetar, cu Satan si mai sunt exemple.Inchei aici cu comentariile pentru ca nu are rost sa continui,Dumnezeul meu ne indeamna la dragoste,la smerenie,la rabdare,la iubire de aproape,la umilinta,la rugaciune pentru aproapele nostru si nu la judecata pentru ca nu suntem mai presus si nici mai superiori fata de nimeni.Tu singur ai spus ca nu te pretinzi superior ci chiar esti,iarta-ma e impotriva Cuvantului Dumnezeului meu si impotiva a tot ce ne indeamna El.Ce e ciudat e ca si tu vorbesti de un Dumnezeu…care nu condamna unele „mandrii”??Intradevar ciudat…
    Sanatate si numa bine.

Lasă un răspuns

