Info Trip Bulgaria-Foto

V-am ramas dator cu aceste fotografii si cateva comentarii, dupa postul cu Info Trip-ul din Bulgaria.

Cand am tranzitat primii ani de dupa decembrie 1989 Bulgaria, in drum spre Grecia sau Turcia, cand mergeam cu autocarul sau cu masina privata, Bulgaria mi se parea de-a dreptul sinistra. Spuneam tuturor prietenilor mei acest lucru. Anii au trecut, si am mai fost de atunci de multe ori in Bulgaria, tara care imi place din ce in ce mai mult.

Am fost inclusiv la SKI, in statiunea Bansko, am sa va povestestesc intr-o zi si de aceasta „aventura”, MERITA.

Am afirmat ca Bulgaria are deja cel putin 50 de ani in fata noastra in materie de turism de litoral si de munte. Acum am sa va dovedesc cu imagini ca este asa. Eu nu mint pe nimeni, si nu manipulez pe nimeni. Am fost si sunt mereu de partea adevarului, si asa voi fi tot timpul vietii mele. Veti decide singuri unde sa mergeti in vacanta. Eu sunt un profesionist in turism, si la agentia noastra ne sfatuim clientii numai de bine, indiferent ca acest bine este in favoarea sau in defavoarea Romaniei. Nu pot sa recomad unui turist Romania, cand stiu ca la 70-100 de Km departare, ar fi mult mai bine pentru el si pentru bugetul lui. Nu pot sa fac asta, indiferent cat de patriot asi fi. Ce pot sa va mai spun despre Bulgaria este faptul ca drumurile sunt mult mai bune ca in anii trecuti, iar serviciile sunt excelente. Am sa va spun acum si ce inteleg eu prin asta. Chiar daca personalul nu este atat de pregatit in a face aceste meserii din industria ospitalitatii, eu personal apreciez la angajatii bulgari din acest domeniu, urmatoarele calitati: modestia, faptul ca nu stiu prea multe, dar se straduiesc, faptul ca atat cat stiu pun in slujba ta, ca sa te simti cat mai bine la ei, faptul ca iti zambesc tot timpul si parca se scuza ca  mai au unele stangacii pe care te roaga sa le intelegi si sa le scuzi, caci va veni si ziua cand vei fi multumit deplin, mai ai putina rabdare, mai acorda-le putin credit. Faptul ca nu au ifose cretine asa cum au cei din Romania, care desi nu stiu meserie, de cum ai intrat la ei in pravalie, te scaneaza si te evalueaza la modul : „Cati bani pot sa iau de pe fraieru’ asta ?” Aceleasi lucruri le-am iubit si le-am apreciat si in Turcia. Exact aceleasi lucruri. Nici turcii nu sunt ei straluciti in multe lucruri, dar modestia si bunavointa de a invata si de a face cat mai bine ceea ce stiu, suplineste si pentru mine valoreaza mai mult decat serviciul exemplar de la Hotel Ritz. Iubesc oamenii care isi stiu limitele, dar care vor sa si le depaseasca, si iti cer tie doar un mic ajutor: sa le acorzi incredere, timp si circumstante atenuante. Inca nu sunt asa cum ai vrea tu sa fie si cum isi doresc si ei sa fie, dar intr-o zi vor fi. Ce mai iubesc la Bulgaria este acest minunat amestec de „munte”  si mare. Asa este si in Grecia si in Turcia. Este atat de frumos ! O sa vedeti. Ceea ce m-a impresionat si mi-a placut foarte mult anul acesta in Bulgaria, a fost multimea macilor de pe marginea drumurilor. Erau peste tot. Cred ca asi putea sa decretez ca Bulgaria este tara macilor. A fost superb ! Iata acum fotografiile, concluziile le veti trage singuri, incepem cu Albena, dupa o prima fotografie de la Balcik :

Acum vom vedea Nessebar-ul, care este inclus in patrimoniul UNESCO. Este ceva ce trebuie sa vedeti neaparat, mai ales ca este foarte apropape de noi. Nessebar-ul este un fel de Sighisoara a noastra, cu mentiunea ca este situat la mare, ceea ce ii confera un farmec in plus si ceva ce numai marea poate sa ofere. Este magic ! O sa va placa maxim ! Mergeti sa vedeti, nu veti regreta ! Daca nu va place, ma ofer sa fiu boscorodit.

Uitati-va la numerele de la masini va rog.

Sper ca o sa va placa fotografiile postate si ca am surprins cat de cat atmosfera. Vor urma si alte fotografii de pe litoralul bulgaresc al Marii Negre. O sa va placa ce veti vedea, va asigur !

Cu respect,

2 gânduri despre „Info Trip Bulgaria-Foto

  1. Cu respect,D-nule Danut Tanase.
    Aveti dreptate in tot ceea ce ati scris,in special referitor la serviciile bulgarilor!
    Sunt mai buni ca noi!Cat despre poze,nu pot sa spun, decat ca sunt minunate.
    Calduroase salutari din partea mea,Mihai Mihaiescu si Ana-Maria Mihaiescu(ciocolata din Ankara)!

  2. Multumesc Mihai !
    Ma bucur ca ti-au placut fotografiile. O sa postez mai multe pe FB, si o sa le vedeti acolo. Va salut si eu pe amandoi ! Sper ca sunteti bine.
    Cu drag,
    D.T.-ul !

Lasă un răspuns

