Otis Redding

Este sambata. Pentru atmosfera care este astazi afara, si pentru starea mea sufleteasca, astazi imi place sa ascult asta.

Ceea ce va doresc si dumneavoastra ! Sper sa va placa.

Cu respect,

P.S. Nu ma pot abtine sa nu postez si eu acest clip care circula pe internet, pe bloguri, pe Facebook, pe… si care este genial. Dresorul si cainele sunt extraordinari amandoi ! Genialitatea dresorului consta in scenariu si alegerea perfecta a cainelui, iar genialitatea cainelui sta in frumusetea lui, in reactii, in grimase si in fetele de belea pe care le face. Totul este la superlativ ! Cel care a realizat asta, e bun rau. Pana si vocea dresorului este perfecta pentru ceea ce se intampla in clip. Felicitari !

5 gânduri despre „Otis Redding

  1. M-ai lovit rau cu Otis Redding.

    Iti las si eu piesele mele preferate (sper sa intre html-ul ca video)

    Sper sa-ti placa piesele. Pt mine sunt ca niste timbre pe scrisoarea vietii :))

    Tare faza cu acest catelus :)) Ma gandeam aseara (cand am vazut prima oara video) sa o invat si pe a mea cate ceva „anti B”. Cred ca as avea ceva rezultate, mai ales ca-i doberman :))

Lasă un răspuns

