Bulgaria-Litoralul-Foto

Asa cum am promis cu ceva vreme in urma, urma sa mai postez cateva fotografii de pe litoralul bulgaresc al Marii Negre. Astazi ma tin de cuvant, ca asa este bine si frumos. Chiar daca sezonul vacantelor este pe terminate sau pentru unii s-a terminat de-a binelea, macar aceste cateva fotografii va vor mai aminti de vacantele din vara aceasta.

Sunt foarte frumoase aceste acvarii incastrate peste tot in holul acestui hotel de mare clasa si bun gust.

Asta este tot pentru astazi. Vor mai urma si altele. Nu am uitat ce am promis, dar din cauze obiective am mai intarziat. Sper sa va placa ceea ce vedeti. Este foarte clar ca am pierdut orice competitie cu bulgarii. Numai imbecilii din turismul romanesc mai pot crede altfel.

Cu respect,

8 gânduri despre „Bulgaria-Litoralul-Foto

  1. De fiecare data cand vad lucruri luxoase mi-aduc aminte de multimea amaratilor pe spatele carora s-au creat astfel de frumuseti.
    Cu ceva timp in urma am vorbit cu un cetatean bulgar, pensionar care dupa aproape 40 de ani de munca avea o pensie de vreo 60 de euro. Lucrase ca inginer…
    Multi alti pensionari si nu numai, vin in orasul in care locuiesc eu si care se afla foarte aproape de granita cu Bulgaria si vand seminte de floarea-soarelui sau tot felul de giugiumele pentru a reusi sa-si puna ceva pe masa. Printre ei am intalnit si fosti profesori…
    Cand vizitez castelul Peles, nu stiu de ce, dar de fiecare data imi vin in gand casele din muzeul satului din Bucuresti.
    Cu toate ca admir si chiar imi plac astfel de lucruri, totodata imi provoaca si sentimente de tristete. De ce? Pentru ca prea multi oameni care muncesc cinstit nu pot avea acces la ele.
    In cazul asta trebuie sa ne mai miram de ce cinstea este inlocuita cu hotia, adevarul cu minciuna,dragostea cu ura, pacea cu razboiul etc?
    Nu am avut in intentie sa-ti stric placerea de a ne arata aceste frumuseti, daca am facut-o, te rog sa ma ierti, Danut! Asa simt eu cand vad lucruri luxoase.
    Multa sanatate!

  2. Nu mi-ai stricat nici o placere Tyty, dar in legatura cu ceea ce ai scris tu ar fi cateva lucruri de spus.
    Mai intai de toate, nu toate aceste hoteluri sunt cu capital integral bulgaresc. Sunt f. multe investitii straine. Spre deosebire de noi, bulgarii si-au vandut tara mai bine si mai cu folos.
    Sa stii ca macar o data la 2 ani, daca nu in fiecare an, pe capetele de sezon, poti sa-ti permiti hoteluri foarte bune in locuri foarte bune. Cu o conditie, sa ai un agent de turism bun, care sa te sfatuiasca de bine si sa nu vrea sa-ti ia doar banii. Pentru asta, poti apela la mine cu incredere cand ai nevoie. Ca exemplu, anul trecut am trimis turisti in aprilie, in Turcia, Antalya, la hoteluri de 5* cu All Inclusive, zbor cu avionul charter la suma de…..250 E de persoana ! La banii astia nici avionul nu este platit ! Crede-ma ca isi permitea si inginerul tau asa ceva. In lumea turismului de astazi sunt fel de fel de oportunitati, si pe bani mai putini poti sa vezi lucruri frumoase si sa stai la hoteluri bune, te asigur. Sunt profesionist in domeniu si stiu bine asta.
    Cat despre Peles, este unul din cele mai frumoase castele pe care le-am vizitat eu, daca nu cel mai frumos. Este un castel foarte intim si de bun gust. Deh, nemti, nu manelisti romani !
    Ce face mama ?
    Numai bine iti doresc !
    Cu respect,

  3. Si inca ceva mai vreau sa-ti spun Tyty.
    Aici in IAD, datorita inechitatilor de tot felul poti avea simpatie cu cei mai putin norocosi in unele cazuri, ok, dar… nu in toate. Multi chiar isi merita soarta. Este ceea ce au determinat si ei sa li se intample. Uita-te la Romania ultimilor 20 de ani. Noi nu ne meritam soarta cu varf si indesat ? Ba da! Sa chitaie toti prostii care au votat cu hotii si mincinosii in toti acesti ani. Asa cum Dumnezeu nu este vinovat ca unii vor cu Dracu’ nu cu El. Este dorinta si alegerea lor, singura posibila.
    In afara de asta, frumusetea este frumusete, indiferent cine se bucura de ea.
    Si ultimul lucru si cel mai important pe care vreau sa ti-l spun, este acela ca trebuie sa te pregatesti sa traiesti in cel mai exorbitant lux pe care nici nu l-ai visat vreodata cum ar putea sa fie, pentru ca nu poti. Nici tu nici altcineva. ADEVARATUL LUX si ADEVARATA FRUMUSETE din RAI, Imparatia lui Dumnezeu, urmeaza sa vina. Lucruri pe care ochiul nu le-a vazut, urechea nu le-a auzit si la inima omului nu au cum sa ajunga, pentru ca nu avem datele reale ca sa ne imaginam macar cum va fi. Dar vor fi. Sa vezi atunci trai pe vatrai !
    Cu respect,

  4. Buna Danut!
    Multumesc pentru agentul de turism recomandat!
    Sincer iti spun ca-mi place. Daca voi avea nevoie de serviciile lui, sigur i-l voi contacta. Sper sa-mi gaseasca ceva mai bun, nu doar 5*…! Glumesc !
    Nu vreau sa ma pregatesc aici pentru a trai in lux, voi avea destul timp sa o fac in Rai. Pentru mine cel mai mare lux este in mijlocul naturii. Nimic nu egaleaza frumusetea naturii!
    Nu ma asteptam sa ma intrebi de mama… Trece printr-o perioada buna care as vrea sa fie cat mai lunga. Am inceput sa repetam analizele, o parte la Fundeni iar cealalta parte la spitalul judetean, pentru a vedea in ce stadiu se mai afla boala.
    Apropo, cu toate ca a muncit din greu toata viata, pensia de care beneficiaza nu-i ajunge nici macar de medicamente. Ca sa mai vorbim de oferte de turism, nu ar avea absolut nici un sens. Si ca dumneaei mai sunt foarte multi oameni.
    Ai spus ca ne meritam soarta pentru ca am votat cu hotii si mincinosii in ultimii 20 de ani. Pai un om cinstit care nu este obisnuit cu hotia si minciuna cum poate sa-i recunoasca? Ca sa nu mai spun ca unii dintre alesi care pana atunci au avut un comportament frumos, odata alesi au inceput sa calce stramb pentru ca, deh, banu-i ochiul dracului.
    Referitor la Peles, nu am vrut sa-i scot in evidenta frumusetea, ci am vrut sa arat uriasa dicrepanta dintre modul de a trai al conducatorilor tarii din acea perioada si popor.
    Am citit si postul intitulat „Nicodim si Isus”. Consider ca ai atins foarte bine tema principala. Ar mai fi ceva de comentat dar astept sa postezi si subiectul „Trinitatea”.
    Multa sanatate, Danut!

  5. In primul rand ma bucur ca mama ta este mai bine.
    In al doilea rand vreau sa-ti spun ca in RO s-a votat de 3 ori cu Iliescu si de 2 ori cu Basescu. Oare romanii nu si-au putut da seama cu cine au de-a face dupa primul mandat al acestor oameni ? Daca nu si-au dat seama sunt prosti si isi merita soarta. Nu am nici o mila ca sa spun asa.
    In al treilea rand, regele Carol I a fost un monarh foarte modest. La moartea sa Pelesul nu era inca gata, si a fost construit din banii sai. Nu a fost un monarh grandoman, dimpotriva. Romania moderna este creatia casei regale a Romaniei si a conexiunilor ei cu regii si imparatii Europei, fara de care nu ar fi existat un 1 decembrie 1918. Si asa mai departe.
    Multumesc pentru urare.
    Cu respect,

  6. Autoritatea unui stat cum este Romania nu sta in mainile unui singur om. Tara nu este condusa doar de Iliescu sau Basescu. Chiar daca alegerea lor a fost gresita lucrurile puteau sa mearga spre bine daca ceilalti oameni ai puterii se dovedeau capabili si cinstiti. Sau invers, poti avea un presedinte bun dar care nu poate face nimic din cauza celorlalti care ii tot baga bete in roate.
    Cu regele Carol nu am nimic personal si nici nu vreau sa-l critic in vreun fel. Pur si simplu nu sunt de acord cu aceste discrepante din imparatia lu’ Dracu. Unii sa traiasca in lux iar altii (cu toate ca muncesc din greu) sa traiasca in cocioabe.
    Cu respect,

  7. Tyty, cat esti de naiv ! Nu intelegi inca multe lucruri. Maturizeaza-te ! Cand l-ai votat pe unu’, ai votat implicit si GASCA LUI de hoti, mincinosi si profitori. Capisci ?!
    Cu respect,

  8. Posibil sa ai dreptate, Danut!
    Oricum, eu nu voi mai vota niciodata.
    Eu i-L astept pe Regele meu!
    Multa sanatate!

Lasă un răspuns

