N’oubliez Jamais

Eu nu sunt altceva decât
o pată de sânge
care vorbeşte.

 ***

Întunecând întunericul,
iată
porţile luminii.

 

 Versuri de Nichita Stanescu

Este o zi insorita de  toamna. Un soare frumos si bland ne mangaie cu dragoste. Este vineri. Ma gandesc cat sunt de binecuvantat cu cititori ca dumneavoastra. Barbati si femei care se intereseaza de frumusete, de poezie si muzica, de idei frumoase despre lume si viata, si mai ales, si mai ales, sunt interesati de cel mai important subiect al vietii unui om: de DUMNEZEU. Nu pot cere nimic mai mult. Am mult mai mult decat asi fi sperat cand am deschis acest blog. Va multumesc tuturor, chiar si celor care contesta ceea ce citesc aici, si sper sa fiti zilnic inmiit binecuvantati de Bunul Dumnezeu cu tot ce stie El ca aveti dumneavoastra nevoie. In primul rand de EL. De unde stiu ca sunteti asa ? Din topul a ceea ce cititi pe acest blog, de acolo stiu, si sunt foarte multumit si fericit. 

Un WE frumos sa aveti !

Sa iubiti si sa fiti iubiti ! 

Cu drag si respect,

 

4 gânduri despre „N’oubliez Jamais

  1. Ne-ai oferit atat de multe lucruri frumoase si folositoare si tot tu ne multumesti?
    Danut, te rog sa revii la realitate dragul meu prieten!
    Multa sanatate!

  2. Domnule Danut,am observat in posturile dvs ca ii faceti pe altii prosti,asa ca m am simtit impins de Duhul Sfant probabil sa va spun ca si dumneavoastra sunteti unul: pt ca nu stiti sa scrieti corect gramatical,romaneste.Invatati asta si apoi puteti sa o”ardeti” pe bloguri,ca sa va folosesc limbajul de mahala folosit adesea.

  3. Domnule Gabriel, va multumesc pentru comentariu. Ce pot sa spun este faptul ca nu am absolvit facultatea de litere si deci nu sunt un as al condeiului, nici nu mi-am propus asa ceva.
    Stiu ca mai fac greseli pentru ca eu scriu DIRECT pe blog nu pe ciorne pe care sa le corectez de mii de ori si apoi sa le transcriu. Asa ca mai mananc cate o litera, mai uit sa pun un „i” dar in mare cred ca se cunoaste ca am facut ceva scoala. Unele greseli le mai corectez ulterior cand recitesc ce am scris, pentru ca mai fac si asa ceva. Apoi vreau sa va mai spun ca unele lucruri le fac intentionat, deoarece fiind la mine in casa pot face ceea ce vreau eu, si ceea ce consider eu ca foloseste scopului meu. Cine ma poate opri ? Nu pot sa am si eu licentele mele ? Ba da ! Scopul meu cu acest blog este facut public la pagina „DESPRE” a acestui blog.
    Intre noi fie vorba am citit si citesc bloguri de ziaristi PROFESIONISTI care fac cam aceleasi greseli ca si mine, uneori. Nu stiati ca greseala este omeneasca ? Numai Dumnezeu e perfect. Asa ca o sa o ard in continuare cu acest blog, fie ca va place, fie ca nu va place dumneavoastra.
    Cu respect,

Lasă un răspuns

