Mariza & Friends

Este vineri prieteni. Si daca este vineri si este si putin soare la Bucuresti, sa ascultam si ceva muzica buna de tot. Si pentru ca Mariza a avut asa mare succes pe blogul meu, o reprogramez (hi! hi!) ! Dar nu singura, ci dimpreuna cu cativa prieteni ai sai. Sper sa va placa la fel de mult ca prima oara intaias data. Femeia asta canta foarte frumos in toate felurile si stilurile. Este o placere sa o asculti. Enjoy !

Sa iubiti si sa fiti iubiti !

Cu respect,

2 gânduri despre „Mariza & Friends

  1. Dănuţ, ” cine zice ca rămâne in El , trebuie sa trăiască si el cum a trăit Isus ” . Sti doar tu si El cum traiesti , si nu intentionez sa te judec , dar din câte am citi despre Isus , El nu a folosit limbajul tau . Deloc. Nici o ironie , nici un ” misto! ” .Probabil pt ca vorbea de lucruri prea serioase , care L dureau, nu de alta , dar era in joc soarta Lui vesnica si a întregii omeniri pe care o crease. Nici măcar nu a încercat stilul ” baietas de cartier” , nu s- a gândit ca ar fi avut mai mult succes . Probabil nu voia sa anticipeze o moda sau probabil voia sa lase un exemplu . „căci din prisosul inimii vorbeşte gura ” ..

  2. Angelo, esti atat de paralel cu Dumnezeu… Habar nu ai ce vorbesti, dar dai lectii. Ia o pauza prietene, roaga-te la Dumnezeu sa te intelepteasca si apoi vorbeste. Tu nu ai inteles nimic din Evanghelia Vesnica. Iti recomand postul „Dumnezeu vulgaru’ ” de pe acest blog. Citeste-l, poate o sa-ti foloseasca la ceva. Acest post este si o parte din raspunsul meu la comentariul tau, iar a 2-a parte este asta:
    „Caci, macar ca sunt slobod fata de toti, m-am facut robul tuturor, ca sa castig pe cei mai multi. Cu iudeii m-am facut ca un iudeu, ca sa castig pe iudei, cu cei ce sunt sub Lege m-am facut ca si cand as fi fost sub Lege (macar ca nu sunt sub Lege), ca sa castig pe cei ce sunt sub Lege, cu cei ce sunt fara Lege m-am facut ca si cum as fi fost fara Lege (macar ca nu sunt fara o Lege a lui Dumnezeu, ci sunt sub Legea lui Hristos), ca sa castig pe cei fara lege. Am fost slab cu cei slabi, ca sa castig pe cei slabi. M-am facut tuturor totul, ca, oricum, sa mantuiesc pe unii din ei. Fac TOTUL pentru Evanghelie, ca sa am si eu parte de ea.” Inclusiv baietas de cartier. Dar tu Angleo baiatule, nu ai inteles un lucru esential: noi nu suntem chemati sa fim ISUS HRISTOS. Isus Hristos a fost, este si va fi doar unul singur: EL. Noi trebuie sa avem doar NEPRIHNIREA LUI, nu si temperamentul Lui, nu si fata Lui, nu si imbracamintea Lui, nu si mersul Lui, nu si glumele Lui, etc… Poti pricepe asta ? Se pare ca nu. Daca tu ai impresia ca Imparatia lui Dumnezeu este o imparatie de k+1 clone ale lui Isus, te inseli amarnic. Asa ceva cred doar imbecilii. Sper sa nu faci parte dintre ei.
    Cu respect,
    P.S. Angelo, STIU ca esti aceeasi panarama de TZU, ATEUL, etc… adica Clovnul Junglei cel retardat, dar ma folosec de comentariul tau si ti-am raspuns, ca sa citeasca si altii raspunsul corect la ceea ce comentezi tu pe aici. Restul e…tacere.

Lasă un răspuns

