Adevaru’ lu’ Dracu’ si al Iadului, MINCIUNA

Cine se uita, sa inteleaga ! Daca nu intelege, ghinion de neşansa. Are nevoie de… lupa.

Singura „lupa” care ne poate ajuta sa vedem realitatea acestei lumi exact asa cum este ea, este numai Dumnezeu.

” O ! dac-as avea un han de calatori in pustiu, as parasi pe poporul meu si m-as departa de el ! Caci toti sunt niste preacurvari si o ceata de misei. „Au limba intinsa ca un arc si arunca minciuna, si nu prin adevar sunt ei puternici in tara, caci merg din rautate in rautate, si nu Ma cunosc, zice Domnul. Fiecare sa se pazeasca de prietenul lui si sa nu se increada in niciunul din fratii sai, caci orice frate cauta sa insele si orice prieten umbla cu barfe. Se trag pe sfoara unii pe altii si nu spun adevarul, isi deprind limba sa minta si se trudesc sa faca rau. Locuinta ta este in mijlocul fatarniciei, si, de fatarnici ce sunt, nu vor sa Ma cunoasca – zice Domnul.” Limba lor este o sageata ucigatoare, nu spun decat minciuni, cu gura vorbesc aproapelui lor de pace, si in fundul inimii ii intind curse.”

Va suna cunoscut ce spune Dumnezeu aici ? Mie da ! Cred ca fiecare traim ZILNIC asta. Asa este viata in IAD. Niciun sociolog nu o poate descrie mai bine decat este ea descrisa in acest mic pasaj din Biblie. Si mai sunt atatea altele la fel de briliante.

Este mare foiala si mare deranj cu WikiLeaks zilele acestea. Ma credeti ca pe mine nu ma surprinde si nu ma intereseaza absolut deloc ? Stiam demult ca asa este lumea in care traiesc. Atata timp cat stiu unde traiesc, adica in IAD, credeti ca astfel de dezvaluiri mai pot fi ceva senzational ? Nu prieteni. Pentru un crestin nu pot fi. Credeti cumva ca acesti conducatori ai Iadului sunt oamenii lui Dumnezeu, adica sa va doreasca binele, fericirea si bunastarea ? Sunteti naivi prieteni, si sunt delicat cu dumneavoastra daca va numesc asa. Nu vedeti ca lumea aceasta a fost si este condusa de toti defectii posibili ? Caligula, Hitler, Nero, Irod, Stalin, Attila, Pol Pot, Franco, Suharto, Basescu, etc… De toti nebunii, paranoicii, posedatii, obsedatii, mincinosii, hotii, criminalii si manipulatorii acestei lumi in frunte cu Dracu’, tatal si seful lor ? Mai credeti cumva in minciunile care vi se spun zilnic ? Mai aveti puterea aceasta de a-i crede pe toti acesti nemernici care conduc lumea aceasta si care nu dau 2 bani pe noi toti ? Sigur ca mai sunt si exceptii, dar foarte putine.

De aceea il iubesc eu pe Dumnezeu. Pentru ca nu este NIMIC din toate aceste mizerii care sunt in lumea lu’ Dracu’. In IAD. Mizeria umana si materiala.

Cu respect,

3 gânduri despre „Adevaru’ lu’ Dracu’ si al Iadului, MINCIUNA

  1. Aiurea, nu este decât praf in ochii prostimi, de-a de lucru, ce mari secrete au dat pe piata, nimic care sa nu fi stiut, sa nu fi publicat presa mare parte din acele asa-zis documente , plus ca ma indoiesc sa ajunga asemena docuemte pe mâna orcui, cred ca altele sunt intentile…

  2. „De aceea il iubesc eu pe Dumnezeu. Pentru ca nu este NIMIC din toate aceste mizerii care sunt in lumea lu’ Dracu’. In IAD. Mizeria umana si materiala”
    Domnu tnase am si eu intrebare bre,doar una mica de tot.Cine este Dumnezeu ca eu nu-l cunosc,n-am auzit de el.Cred ca visati cand rostiti cuvantul Dumnezeu.
    Tanase Danut viseaza ca a ajuns la portile de perla ale paradisului. pe de o parte, este extrem de multumit, si pe de alta parte este foarte tulburat, pentru ca portile sunt asa de mari, in ambele directii,incat nu reuseste sa vada poarta in intregime. Este atat de mare incat este dincolo de capacitatea privirii lui. Si el insusi pare o furnica in comparatie cu poarta aceea imensa. Se teme. Nu este un om obisnuit, este chiar Danut Tanase. Se simte umilit de poarta, si apoi rasare teama: „Daca asta simt in fata portii, atunci ce am sa
    simt inauntru?”Cu maini tematoare, ciocane la poarta, dar in imensitatea acelui
    spatiu numai el poate auzi ciocanitul. Zile in sir, bate si bate la poarta. Intr-un tarziu, se deschide o mica fereastra si Sfantul Petru il priveste cu 1000 de ochi, incercand sa-si dea seama cine a facut acel zgomot. Acei 1000 de ochi sunt atat de stralucitori,
    precum stelele, ca Tanase se simte si mai mic – aproape o non-entitate.Si Sfantul Petru intreaba, „te rog, oricine ai fi, oriunde ai fi,arata-te.”
    Arhiepiscopul se prezinta: „Poate ca nu ma cunosti, Poti sa-l intrebi pe Iisus, eu sunt Tanase Danut din Romania. „Sfantul Petru spune, „Nu am auzit de Romania niciodata.”Arhiepiscopul spune, „Poate ca nu ai auzit de Romania, insa cu siguranta ai auzit de minunata noastra planeta Pamant.
    „Sfantul Pentru spune, „Nu vreau sa te ranesc, insa daca nu imi dai numarul de ordine al Pamantului, nu pot sa-mi dau seama despre ce vorbesti.” Trebuie sa ma duc in biblioteca si sa caut – daca imi dai
    numarul de ordine – sistemul solar caruia ii apartii, pentru ca sunt milioane de sisteme solare si fiecare sistem solar are multe planete.”Dar Tanase nu s-a gandit niciodata ca Pamantul ar avea un
    numar de ordine. „Nu stiu nici un numar de ordine, dar eu sunt Danut Tanase. Du-te si spune-i lui Iisus.”
    Sfantul Petru zice: „Sunt din ce in ce mai confuz. Cine este tipul asta, IIsus?”Tanase ramase foarte socat. „Nu ai auzit de Iisus, singurul fiu
    al lui Dumnezeu?”Sfantul Petru zice, „In ce ma priveste, nu l-am vazut niciodata pe
    Dumnezeu; nu stiu daca exista sau nu. Eu sunt doar un portar. Poate undeva, prin paradis exista cineva care se crede Dumnezeu, insa eu nu l-am intalnit niciodata …”A fost un soc atat de mare, incat Tanase s-a trezit transpirat.

  3. Ateule,
    esti varza tati, dar la tine nu am pretentii ca sa stii cate ceva despre Dumnezeu, ca doar esti ATEU. Dar… asa pt. cultura ta generala, ca sa nu mai vi la mine cu povesti de adormit copiii, cu basme bisericesti, pot sa-ti spun ca Petru al tau nu este portar nicaieri, nici macar la poarta Raiului. Petru a fost doar un prost pe care Hristos l-a facut destept asa cum ne poate face pe toti.
    Eu ti-am inteles telenovela si talcul ei si pot sa-ti spun ca ma lasa rece ceea ce aberezi tu. Raspunsul meu pentru tine este asta:
    „Acum, asa vorbeste Domnul care te-a facut, Iacove, si Cel ce te-a intocmit, Israele! „Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, TE CHEM PE NUME, esti al Meu.”
    „Si chiar perii din cap, toti va sunt numarati. Deci sa nu va temeti: voi sunteti mai de pret decat multe vrabii. Eu va spun: pe oricine Ma va marturisi inaintea oamenilor il va marturisi si Fiul omului inaintea ingerilor lui Dumnezeu, dar cine se va lepada de Mine inaintea oamenilor va fi lepadat si el inaintea ingerilor lui Dumnezeu.”
    „Caci este scris in Scriptura: „Iata ca pun in Sion o Piatra din capul unghiului, aleasa, scumpa si cine se increde in El nu va fi dat de rusine.”

    Cu respect,

Lasă un răspuns

