Pe deasupra casei mele

Acestia sunt ai nostri, iar acestia sunt ai lor. TOTI sunt adorabili!

Ce sa-i faci… culturi diferite, muzica diferita. Asta si este frumusetea! Si ei sunt la fel ca ai nostri. Au fix acelasi haz si cam aceeasi infatisare. Cred ca si cam acelasi numar de dinti in gura cum spunea o prietena a mea! Genial! TOTI sunt foarte ADEVARATI, nu plastic, nu carton, nu nechezol.

Ce bine ca Hristos ne iubeste pe TOTI, asa bezmetici cum suntem! El nu ne priveste cu un ochi rau asa cum ne privim noi pe noi. Este genial! Bucurati-va, simteti-va bine!

Cu respect,

6 thoughts on “Pe deasupra casei mele

  1. Sunt un cititor fidel al acestui blog dar aceasta muzica mi se pare la fel de potrivita aici ca o nuca in perete. Asta este parerea mea, nu te supara !
    Astept cu nerabdare subiectul promis, „Trinitatea” !
    Multa sanatate !

  2. Tyty, nu ma supar, dar nici nu pot sa nu observ ca ai inca multe lucruri de remediat in gandirea ta. Ce muzica crezi tu ca ar merge pe acest blog? Sunt tare curios sa aflu.
    De ce aceasta muzica nu este buna?

  3. Stiu Danut ca am multe lucruri de remediat in gandirea mea, tocmai de aceea sunt un cititor fidel al acestui blog si te sacai mereu cu tot felul de comentarii si intrebari. De-a lungul timpului mi-au fost bagate in cap de diverse persoane tot felul de doctrine care, sustineau ele, reprezinta adevarul. Oricate eforturi am facut eu de a nu ma lasa indoctrinat, anumite efecte tot au avut asupra gandirii mele. Iar acum dupa ce m-am fript cu ciorba suflu si-n iaurt, adica nu ma voi lasa convins prea usor ca tu ai detine adevarul in tot ce spui.
    Chiar daca de multe ori te sicanez sau chiar te supar, sa stii ca tot prietenul meu ramai si te voi respecta mereu pentru tot ce ai facut si vei mai face pentru mine!
    De ce am considerat ca aceasta muzica este nepotrivita pentru acest blog? Pentru ca nu-mi plac lucrurile facute „dupa ureche” alaturi de cele de cele care sunt facute cat mai bine cu putinta.
    Multa sanatate !
    P.S. Sper ca nu te deranjeaza noul meu pseudo-nume, crede-ma nu are nici-o legatura cu temele tale anterioare. Am trecut de curand printr-o experienta tragica si asa ma consider in momentul de fata: prostul prostilor.

  4. Tyty,
    Dumnezeu a creat planeta aceasta minunata si pe om l-a pus stapan peste ea. Apoi, l-a chemat pe Adam ca sa puna „dupa ureche” nume tuturor vietatilor create de El. Ce curaj a avut Dumnezeu! Remarcabil curaj sa dai o capodopera pe mana unui novice, a unui urechist, dar uite ca Dumnezeu asa a facut.
    Lautarii astia pe care multi ii dispretuiesc, sa stii ca sunt genii ale stilului lor muzical. Manelistii de astazi sunt efectiv niste nulitati pe langa acestia. Uitat-te la ei cat sunt de adevarti si de reali ! Nu au fite si figuri in cap, ei CANTA! Asta este bucuria lor suprema. Fara dinti in gura, cu gulerul de la camasa ridicat, CANTA. Si o fac BINE, foarte bine. Eu apreciez mult asta. Mie imi place adevarata muzica lautareasca. O iubesc.
    Stiu ca in lumea „crestina” anumite genuri muzicale nu sunt considerate a fi muzica pe placul lui Dumnezeu. O prostie! O imbecilitate. Nu este deloc asa. Chipurile lui Dumnezeu ii place numai muzica clasica. O minciuna pe care bisericile o propaga aiurea. Si in Imparatia lui Dumnezeu o sa fie muzica de mai multe feluri, nu am nici cea mai mica indoiala.
    In primul meu comentariu la la acest post am vrut sa-ti scriu ceva de genul: „Daca eu te accept pe tine Tyty cu acest pseudonim ciudat, Stupid Fool, de ce nu accepti si tu muzica care imi place mie ?” dar m-am razgandit si nu am mai scris asta. Eu inteleg ca oamenii au momente in care simt nevoia sa se exprime si altfel, si accept acest lucru oricat ar fi el de bizar. De aceea nici nu te-am intrebat de ce ti-ai schimbat numele.
    Cat despre intamplarea tragica sper ca nu este vorba de mama ta…sau poate da ?
    Prietenul tau.
    Cu respect,
    P.S. Nu numai muzica lui Bach si Mozart este facuta ca la carte, ci si cea lautareasca, dar nu uita… sunt stiluri diferite, cu genialitati diferite.

  5. Danut
    cand am spus eu ca nu accept muzica, care iti place tie ? Esti liber sa postezi si sa asculti orice fel de muzica doresti tu. Dar eu am alte gusturi si nu sunt obligat sa-mi placa ce-ti place tie. Muzica lautareasca nu mi-a placut niciodata iar unul dintre motive este ca este compusa de regula „dupa ureche”. In loc de acest taraf prefer Abba sau Celine Dion in loc de Gabi Lunca. Ce-mi place mie nu inseamna ca este cea mai buna muzica si nici nu judec pe nimeni care are alte gusturi.
    De fapt mie imi place cel mai mult muzica naturii: adierea blanda a vantului printre acele brazilor, cantecul privighetorilor sau al greierilor in noptile linistite de vara. Poate ca altii considera ca am ceva probleme cu capul dar nu-mi pasa, asta-mi place si nu trebuie sa dau socoteala nimanui. La fel si cu tine, nu trebuie sa-mi dai socoteala nici mie, nici altcuiva pentru ce-ti place. Faptul ca eu am considerat aceasta muzica nepotrivita aici, este doar o parere personala gresita sau nu, pe care am spus-o unui prieten fara vreo intentie rautacioasa.
    Gata am incheiat acest capitol legat de muzica. Daca pe viitor vei posta vreun cantec al aborigenilor iti voi spune ca mi-a placut teribil de mult.
    Hahaha…!
    Multa sanatate!

  6. Uite aici ai spus mai Tyty mai: „Sunt un cititor fidel al acestui blog dar aceasta muzica mi se pare la fel de potrivita aici ca o nuca in perete.”
    Hai sa o lasam balta, stii vorba aia; „De gustibus non discutandum, de sticlibus non destupandum.” (Sper ca nu se va gasi vreun tolomac sa-mi atraga atentia ca nu am scris bine in latina!)
    Sa fii iubit Tyty!
    Putin imi pasa mie ce muzica ii place fiecaruia sau daca eu sunt criticat sau nu pentru muzica care imi place mie…

Lasă un răspuns

