24 de ani impreuna cu Carmen

WE-ul acesta s-au implinit 24 de ani de cand sunt casatorit cu Carmen. Ca de obicei, Carmen mi-a facut o noua surpriza. Vineri am plecat la Sinaia si… am avut rezervare si am stat in acelasi hotel ca acum 24 de ani, la acelasi etaj si la doar 2 camere diferenta de camera de acum 24 de ani. O noua luna de miere de 4 zile, dupa 24 de ani, in acelasi oras si in acelasi hotel. Hotelul „New Montana” din Sinaia. Astazi ne-am intors acasa. A fost foarte frumos si ne-am simtit excelent. La munte a fost si o temperatura minunata, a si plouat putin, totul a fost perfect. Am fost pe munte, ne-am plimbat, ne-am odihnit, am vazut veveritele din parc, am iesit la restaurant. A fost superb. Cu aceasta ocazie am fentat si canicula din Bucuresti. Ce bun este Dumnezeu si cum le mai aranjeaza El pe toate, ca nimeni altul ! Cand este canicula sa pleci la munte, iar la hotel sa platesti trei nopti si sa stai patru… Cine putea sa prevada toate acestea ? Nimeni. De aceea eu cred asta: „Increde-te in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciunea ta! Recunoaste-L in toate caile tale si El iti va netezi cararile. Nu te socoti singur intelept… Aceasta va aduce sanatate trupului tau si racorire oaselor tale.” (Proverbe 3)

Nici nu stiu cand au trecut toti acesti ani ! Parca totul a fost ieri… Ce repede trece totul…

Pe stadionul de la „Piatra Arsa”.

Jnepenisul…. protejat de lege… este superb !

Nu se poate sa fii pe munte si sa nu vezi oitele cele minunate. Am admirat cateva turme splendide. Doamne ce frumoasa este viata simpla si fara fite. Omul, natura si animalele, iar deasupra TUTUROR, Marele si Bunul Dumnezeu. Este senzational !

Carmen si veveritele ei neastamparate.

Carmen la balconul hotelului.

Cu respect,

6 gânduri despre „24 de ani impreuna cu Carmen

  1. mulţi ani împreună… o constatare!
    şi acum urarea, adăugând doar un cuvânt în plus: la mulţi ani împreună.
    sau să adaug şi mai multe cuvinte: la şi mai mulţi ani împreună. 🙂
    spor-t în tot ce faceţi voi doi!

  2. eumiealmeu,
    multumesc pentru urari si pentru comentariu. Si eu va doresc numai bine.
    Am aruncat o privire pe blogul dumneavoastra si mi-a placut.
    S-ar putea sa pun link-ul si pe blogul meu daca nu este cu suparare.
    Cu respect,

  3. La cat mai multi si fericiti ani impreuna cu iubitoarea ta sotie !
    Cu respect,

    P.S. In acelasi oras si acelasi hotel am inceput si eu iar frumusetea Bucegilor va avea intotdeauna un loc aparte in inima mea !

  4. La mulţi ani fericiţi, Dănuţ şi Carmen !
    CASĂ DE DIAMANT !
    ___________________________________________________
    * Dănuţ, îmi cer iertare, cu toată părerea de rău, că în disputele noastre virtuale am folosit un cuvânt pe care eu îl ştiam din dicţionar cu un sens, dar popular se foloseşte cu un alt sens, jignitor. În ciuda unor obiecţii, mai mici sau mai mari, vreau să ştii că am şi destule aprecieri pentru tine, pentru voi.

  5. Buna Florin,
    multumim pentru mesaj si pentru urari. Asa sa fie!
    ––––––––––––––––––––––
    Este in regula si cu partea a 2-a a mesajului. Eu nu sunt un om ranchiunos. TOTI gresim in fel si chip. Nu-ti port pica pentru nimic si sper sa ne mai vedem atat pe acest pamant cat si in Imparatie.

Lasă un răspuns

