Iar am fost in Bulgaria !

Iar am disparut cateva zile, pentru ca iar am fost in Bulgaria, la Nisipurile de Aur. Impins de nostalgia marilor Siciliei, am vrut sa mai vad o data marea anul acesta, sa ma mai balacesc putin in ea si sa mai profit de vremea frumoasa. Cum la noi litoralul a inceput sa moara, desi vremea este inca frumoasa, si cum orice ar fi, eu nu ma duc pe litoralul romanesc pentru ca nu-mi place atmosfera, apa marii, etc… am plecat tot la bulgari ca de obicei. Carmen a mea nu prea mai avea chef de duca, fiind putin obosita dupa atata colindat prin lume, dar pana la urma am convins-o. Si pentru ca ma iubeste… a acceptat, ce nu face ea pentru mine! Sunt un mic excroc sentimental, recunosc.  Asa ca… dusi am fost. Am filmat un pic cu telefonul  mobil atmosfera de noapte din Nisipurile de Aur, langa un restaurant pentru turistii germani, unde nemtii se distreaza pe rupte. Nisipurile de Aur sunt animate, sunt multi romani, nemti, etc… si totul este DESCHIS, nu INCHIS, ca pe litoralul romanesc. Zilele au fost superbe, apa marii a fost calda, atmosfera frumoasa si civilizata, hotelul bun, mancarea la fel, asa ca ce poti sa-ti doresti mai mult. A fost un WE minunat, petrecut intre prieteni.

O sa postez in curand si fotografii din Sicilia, dar sa ma mai potolesc un pic. Sunt foarte napraznic cu calatoritul de la un timp, am devenit un mişunator. E viata pe Pamant !

Cu respect,

Lasă un răspuns

