Iar am fost !

In Bulgaria. La Nisipurile de Aur.

Vineri, sambata, duminica si luni am fost iar in Bulgaria. Vremea a fost superba, apa marii a fost calda, statiunea plina de turisti romani si straini, camera hotelului a fost cu vedere la mare si doar la cativa metri de plaja, anturajul excelent. Totul a fost perfect! Ne-am dicstrat maxim ca de obicei. M-a piscat si o meduza cam cat o tigaie de mare, pentru ca am patruns prea mult in mediul ei natural, adica m-am dus prea departe de tarm, in apele ei teritoriale. Mi-a atras astfel atentia ca nu este locul meu p’acolo. Mi-a trecut repede. A fost ca si cum te-ai fi atins de niste urzici. S-a inrosit putin locul impactului si a usturat o vreme. O sa postez si niste fotografii din acest WE, dar nu cu meduza ca nu aveam cum sa o fotografiez in apa, precum si o chestie foarte tare, dar mai pe seara. Asa ca… reveniti va rog, nu veti regreta. O sa fie caterinca maxima!

Asaaaa…. De data aceasta am stat la hotel Kaliakra, si asta se vedea din balconul camerei. Fotografiile au fost facute dimineata.

WE-ul trecut, un prieten imi povestea ca a fost la un restaurant destul de bun din Nisipurile de Aur, si a vazut in Meniu, o traducere extrem de hazlie, desi la prima vedere pare vulgara, a ceea ce in mod curent de numeste: Sex on the Beach. Sex on the Beach este un cocktail destul de cunoscut. Iata cum au tradus bulgarii in limba romana denumirea acestui cocktail, in Meniul restaurantului:

Recunosc ca pe mine m-a distrat maxim aceasta traducere, ca si pe prietenii mei. Dincolo de aparenta de vulgaritate, aceasta traducere are farmecul ei, tocmai pentru ca nu este corecta in limba romana. Sper sa zambiti si dumneavoastra! In prima fotografie cu Meniul, va rog sa va uitati cum este scris si cocktail-ul Campari Orange. Poate totul este doar un carlig de marketing, cine stie. Oricum are haz traducerea, si si-a atins scopul. Romanii se amuza copios pe aceasta tema si merg la restaurantul cu pricina, care este un restaurant foarte bun din Nisipurile de Aur.

Cu respect,

Bonus. Azi dimineata am vazut si am fotografiat asta:

Un gând despre „Iar am fost !

  1. Bulgarii n-or fi stiind ca ne-am europenizat ? Cand am auzit acum vreo 15-20 de ani cuvintul „sex”, mi s-a parut ca venind de undeva de departe, chiar de pe alta planeta. Acum este ceva obisnuit, parca ne-am nascut cu el. Intr-adevar, in privinta gropilor nu s-a schimbat nimic -de parca ar avea vreo importanta – dar in ceea ce priveste „sex”-ul, e clar ca ne subestimeaza dupa cum se vede. Veniti dragi bulgari, si nu numai, la Vama Veche si o sa ramaneti cu gura cascata ! Sigur o sa spuneti ca meritam cu brio sa intram in Shengen fara voi !

Lasă un răspuns

