Pamantul

Pe spate ne-am întins în iarba: tu si eu.
Vazduh topit ca ceara-n arsita de soare
curgea de-a lungul peste miristi ca un râu.
Tacere apasatoare stapânea pamântul
si-o întrebare mi-a cazut în suflet pâna-n fund.

N-avea sa-mi spuna
nimic pamântul? Tot pamântu-acesta
neindurator de larg si-ucigator de mut,
nimic?

Ca sa-l aud mai bine mi-am lipit
de glii urechea – indoielnic si supus –
si pe sub glii ti-am auzit
a inimei bataie zgomotoasa.

Pamântul raspundea.

Lucian Blaga

Cu respect,

4 thoughts on “Pamantul

  1. Salut Danut !
    Ce mai faci ? De ceva vreme scrii destul de putin pe blog…
    Mi-e dor de acel Danut Tanase pe care l-am cunoscut in urma cu doi ani !
    Cu drag,

  2. Buna Tyty,
    fac bine. In sfarsit fac bine. De ceva timp este mai mult soare si pe strada mea, si am vrut sa profit de aceasta vreme buna. Dupa cateva mici probleme de sanatate care au durat destul de mult ca timp, desi nu au fost deloc grave, lucrurile au inceput sa reintre in normal. De aceea in ultima perioada am calatorit mai mult, am trait mai intens si… din aceasta cauza am „neglijat” putin blogul. Aveam nevoie de aceste vacante. Stiu ca sunt oameni ca mine si ca tine care asteapta sa discutam problemele cu adevarat importante ale acestei vieti, dar… nu totdeauna se poate asta. Am multe subiecte pregatite, si vor aparea in curand pe blog. Stiu ca mai am si multe restante, adica subiecte anuntate pe care nu le-am tratat, dar stie Dumnezeu de ce a trebuit sa se intample tot ce s-a intamplat. Toamna si iarna-i lunga, asa ca vom avea timp suficient de discutat.
    Cu drag,

  3. Am inteles, Danut ! Sper sa-ti fie din ce in ce mai bine ! Iarta-ma ca ti-am fortat un pic mana, nu m-am gandit ca ai probleme de sanatate, tinand cont ca te-ai plimbat ceva in vara asta.
    Trebuie sa recunosc ca ti-am simtit lipsa…!
    Multa sanatate !

Lasă un răspuns

