Sunt fan Canaf !

Pe langa „Vocea Romaniei”, concursul „X Factor” este… vai mama lui.

Eu sunt fan Canaf ! Mai imi plac si alti concurenti, desigur, dar Canaf ARE HAZ ! Canaf are ceva aparte, ce niciun alt concurent nu are. Canaf are mai mult decat toti ceilalti: BUCURIA DE A CANTA. De a canta asa cum vrea el, si cu tot sufletul. Canaf este original si nonconformist. A sfidat concursul, cantand numai cum a vrut el, chiar si la duel, riscand eliminarea, si implicit premiul. Canaf nu a facut rabat de la felul lui de a fi, ca artist. Asta eu apreciez enorm. Canaf are curaj. Curajul de a fi el insusi. Intr-o lume in care toti vor sa te modeleze dupa chipul si asemanarea lor, el refuza asta, indiferent de pretul pe care trebuie sa-l plateasca. Canaf nu se vinde, nici macar pentru 100.000 de euro. A demonstrat asta ! Bravo Canaf ! Asta este tot ce conteaza, intr-o lume in care totul este de vanzare. De aceea eu sunt fan Canaf !

Dupa Canaf, in preferintele mele urmeaza Dragos Chircu si Stefan Stan, apoi si altii.

Cu respect,

Lasă un răspuns

