La ziua lui Ionut

Această prezentare necesită JavaScript.

Cu ceva timp in urma, la putin timp de la intoarecerea de la ski, am fost la petrecerea de ziua prietenului Ionut Negoita. Pana acum nu am postat nimic pe blog de la acest eveniment, pentru ca dupa ce m-am intors de la ski, din Austria, am racit, si doua saptamani am fost groaznic de naspa, timp in care blogul a fost in paragina totala, iar dupa aceea au aparut alte subiecte, pe care musai a trebuit sa le abordez cu prioritate, pentru ca ardeau. Si uite asa a trecut timpul… Acum vreau sa postez cateva fotografii si cateva ganduri despre aceasta petrecere minunata, la care am luat parte cu bucurie, ca in fiecare an. A fost o petrecere frumoasa, cu muzica buna, m-am intalnit si cu alti prieteni comuni, si… doamnelor, domnisoarelor si domnilor, m-am revazut cu… Iuliaaaan Canafffff, al carui fan sunt, dupa cum ati putut constata pe acest blog. Iulian Canaf a cantat impreuna cu „Excentric Blues Band”, printre alti cantareti, invitati de catre sarbatorit. A fost o atmosfera superba, iar faptul ca Ionut l-a invitat pe Iulian Canaf ca sa cante de ziua lui, a fost bucuria mea suprema. Parca a fost ziua mea, si am primit eu acest dar ! Merci Ionut ! Ai fost foarte inspirat ! Mie mi-ai facut o mare bucurie ! Canaf a fost super ! Ce am mai facut la petrecere ? Am dansat, cum era si normal, cu fete frumoase, cum este si normal, si… am facut baie cu sampanie. Baia nu a fost din vina personalului. Nu din cauza personalului am patit eu asta, ci pentru ca sunt un napraznic si un neastamparat. Fiind aproape tot timpul foarte agitatu’, fulgeratu’ la masa, si fiind angrenat in tot felul de discutii cu cei din jurul meu, am facut gesturi spontane si imprevizibile, si normal ca am dat peste tava plina cu pahare de sampanie, care tocmai se afla in raza mea de actiune. Care tava, evident ca s-a dezechilibrat dupa ce i-am tras eu una, si astfel s-au varsat pe mine, toate paharele de sampanie care erau pe ea, spre stupoarea celei care ducea acea tava. Frumos nu ?! Acum trebuie sa dau tot costumul la curatat. Aveam sampanie in toate buzunarele ! Toate aceste momente, o sa le vedeti in fotografiile de mai jos, si de mai sus, of course. Multumesc Lilianei Sinescu pentru fotografii.

Inca o data La Multi Ani Ionut, sa fii sanatos, fericit si iubit, dimpreuna cu toti cei dragi ai tai. Eu m-am simtit foarte, foarte bine la petrecerea de ziua ta, si m-am distrat maxim, ca de obicei. Ca doar… E VIATA PE PAMANT !

Ca sa vedeti fotografiile marite, dati un click pe ele si se maresc, apoi le frunzariti. Enjoy !

Cu respect,

P.S. Foarte curand, am sa public pe blog, o parte din fotografiile si filmele de la partida de ski de anul acesta, din Austria. Sa vedeti si acolo bairamuri tari de tot, pentru ca nu-i asa… E VIATA PE PAMANT !

2 gânduri despre „La ziua lui Ionut

Lasă un răspuns

