Argint… la Londra

Ieri la ora 13.30 am aterizat pe aeroportul Otopeni cu un avion al companiei Tarom, care ne-a adus cu bine de la Londra, unde am continuat vacanta noastra cu ocazia nuntii noastre de argint si a zilei lui Carmen, vacanta inceputa in Bulgaria, la Nisipurile de Aur. Asa ca eu si Carmen, am castigat deja argintul, desi Olimpiada de la Londra nu a inceput inca. De la aeroport am trecut putin pe la birou ca sa ne vedem cu colegii nostri, si ca sa sarbatorim putin pe Carmen, a carei zi de nastere fusese cu putin timp in urma, cand eram inca la Londra. Am plecat apoi spre casa, unde eu m-am culcat imediat ce am ajuns, si am dormit peste 15 ore, pana in dimineata zilei urmatoare, adica astazi, cand postez aceste randuri pe blog. Aceasta calatorie la Londra a fost cadoul meu pentru Carmen, de ziua ei, pentru ca si ea imi face mie in fiecare an astfel de cadouri frumoase, asa cum ati putut vedea si pe acest blog, pentru ca am scris despre ele. Am facut peste 1500 de fotografii la Londra, din care acum postez doar doua, dar cu siguranta vor urma si altele. Am sa va spun si povestea acestor zile, eu zic ca merita, iar daca o sa va intereseze o sa cititi, daca nu, nu. Pana atunci sa auzim de cat mai mult bine.

Multumim lui Dumnezeu pentru acest dar facut noua, pentru protectie si pentru calauzire.

Cu respect,

Lasă un răspuns

