Eu vara nu dorm, eu vara suspend

Motto: „Iesi afara javra ordinara !”

Eu vara nu dorm,

Pe 29 n-am somn !

La referendum votez,

Pentru ca eu chiar contez.

Eu vara nu dorm !

Eu vara suspend !

Cu respect,

5 gânduri despre „Eu vara nu dorm, eu vara suspend

  1. Motto: „Politicians are like diapers; they need to be changed often and for the same reason…”

    „Those who are too smart to engage in politics are punished by being go…verned by those who are dumber…”

    „In aceasta lume, in varful piramidei ajung doar cei care sunt pe placul lumii; iar cum lumea este absurda, nedreapta, mincinoasa si angoasata, si cei din varful piramidei trebuie, obligatoriu, sa fie absurzi, nedrepti, mincinosi si angoasati…”

    „Politica, un conflict de interese, deghizat intr-o lupta intre principii, conducerea treburilor publice in interesul personal…”

    Domnule Tanase, recunosc ca nu ma pricep la politica, si asta deoarece urasc tot ceea ce este legat de politicieni…asadar, va intreb: de unde stiti dvs., om fiind, ca romanilor le va fi mai bine daca Basescu va fi demis…?

    • rorolibra,
      apropo de acest subiect am avut discutii aprinse cu multi prieteni, straini, cunostinte, etc.. Din punctul meu de vedere, ca si crestin, trebuie si am datoria sa sanctionez ORICE conducator care practica raul. Cand spun sanctionez nu spun ca trebuie sa-i fac un rau, ci sa-l impiedic dupa puterile mele sau sa-l atentionez cumva ca ceea ce face este rau si gresit. Fata de poiticieni, singurul mod prin care cineva, un simplu cetatean poate sa faca ceea ce eam spus mai sus este VOTUL. Dreptul de a isi exprima parerea fata de activitatea acelui politician. Sigur ca mai exista mitingurile, demonstratiile, etc, dar acestea nu pot sa faca nimic real, nimic care sa influenteze politicienii. Eu am ocazia acum sa-i spun lui Traian Basescu ca nu sunt de acord cu el sa ma minta, sa ma fure, sa ma ucida desfiintand sistemul de sanatate al tarii in care m-am nascut si traiesc, pentru niste interese meschine si straine. Nu uita ce eu acum nu-l aleg pe Traiana Basescu fara sa-i cunosc faptele, adica sa-i dau un cec in alb. NU ! Traian Basescu a demonstrat timp de 8 ani ca este un hot, un corupt, un mincinos si un criminal. Un crestin nu poate sa susitna asa ceva si trebuie sa se opuna tutror acestor faradelegi. Cum ? VOTAND IMPOTRIVA LOR SI A PERSOANEI CARE LE COMITE. Simplu. Nu uita ca Dumnezeu a trimis la imparatii pamantului proroci care sa-i avertizeze cu privire la nelegiuirile lor, iar unul, un rege, a fost cantarit, gasit usor si ucis de propriile lui nelegiuiri. Crestinii adevarati nu pot sa fie de partea lui Traian Basescu. Este ca si cum Isus l-ar sustine pe Irod. Trebuie sa luam atitudine cand suntem scuipati, furati, mintiti si ucisi.
      Cu respect,
      P. S. Poate am sa vorbesc si despre ce m-ai rugat, desi nu-mi place sa disec teologia niciunei biserici, dar poate am sa scriu si despre Sanctuar si Judecata de Cercetare, desi despre judecata am scris clar pe pagina Evanghelia Vesnica cum stau lucrurile.

      • Multumesc pentru raspuns… Cand v-am rugat sa ma lamuriti in privinta unor aspecte (profetia celor 70 de saptamani, cultul mortilor si tot ceea ce este legat de acesta, inchinarea catre rasarit, semnul crucii, samd…) nu m-am referit sa scrieti articole despre aceste subiecte, desi mi-ar placea sa o faceti, ci pur si simplu mi-am dorit doar sa va stiu parerea referitoare la ele… Doar atat, PAREREA dumneavoastra…
        Cu respect, Roro

        P.S. Apropo de referendum, cunoasteti dumneavoastra vreun politician sau vreun partid politic, care odata ajuns la putere, sa nu cada in ispita celui Rau, si asfel sa nu-si urmareasca interesul personal in detrimentul interesului poporului…? Sa inteleg ca usl-ul o fi alcatuit din niste „ingeri” trimisi de Dumnezeu pentru a pune capat coruptiei si tot raului din tara noastra…? Fiindca tot nu ma pricep la politica, nu-mi ramane decat sa sper ca va castiga raul mai putin negru…;)

        • rorolibra,
          eu daca am sa votez maine impotriva lui Traian Basescu nu inseamna ca sunt pro Antonescu si pro Ponta. Nu uita ca peste cateva luni sunt alegeri parlamentare, iar daca acum Basescu o sa fie demis or sa fie si alegeri prezidentiale. Eu nu ma duc maine sa-l aleg pe Antonescu sau pe Ponta, ci sa-l demit pe Traian Basescu. Nu confunda lucrurile. Foarte multi romani gandesc ca tine si gandesc total gresit. Repet, maine nu-l aleg pe Ponta sau pe Antonescu, ci il demit pe Basescu. Ca Ponta si Antonescu or sa ramana cateva luni acolo unde sunt, nu inseamna ca SUNT ALESI maine. Ei sunt acolo PROVIZORIU, pana la alegeri. Si daca se va intoarce Basescu, Ponta tot prim ministru ramane, pleaca doar Antonescu inapoi la Senat.
          Cu Basescu sau fara Basescu, cu Ponta sau fara Ponta, cu Antonescu sau fara Antonescu, tot ceea ce scrie in Biblie se va intampla. Eu nu spun ca astia sunt mai buni. Prin votul meu maine, eu spun doar ca Traian Basescu este rau. Atat.
          Cat despre inchinarea spre rasarit, semnul crucii si faptul ca mortii ar fi vii undeva si pentru asta trebuie sa le dai de mancat si de baut prin pomeni facute celor vii, ei bine, toate acestea sunt invataturi SATANICE, nu au nimic cu adevarul Biblic, cat priveste cele 70 de saptamani nu inteleg la ce te referi.
          Cu respect,

  2. Multumesc pentru raspuns, desi nu a fost unul tocmai concludent…
    Sa vad daca am inteles totusi:
    1 – spuneti ca inchinarea catre rasarit nu este una biblica, si, avand in vedere ca nu cunosc prea bine Biblia, nu pot afirma ca aveti dreptate sau nu…
    2 – spuneti ca tot ceea ce este legat de cultul mortilor nu este biblic, si aici, tind sa cred ca aveti perfecta dreptate…
    3 – spuneti ca semnul crucii nu este biblic…inca o data tind sa cred ca aveti dreptate.
    4 – referitor la profetia celor 70 de saptamani vroiam sa stiu daca, din punctul dvs. de vedere, ea s-a implinit in anul 34, odata cu uciderea lui Sf. Stefan, sau aveti o alta parere…

    Referitor la politica, nu vi se pare ciudat faptul ca dupa CeauseSCU au urmat IliESCU, ConstantinESCU, apoi BasESCU…si se pare ca vom avea posibili candidati pe Crin AntonESCU, Dan DiaconESCU…? Eu chiar nu inteleg cum se face ca in Romania, ca sa fii presedinte, trebuie musai sa se intample ca numele de familie sa se termine in „ESCU”…? Glumind putin…daca dvs. ati candida la presedintie, ar trebui neaparat sa va schimbati numele din Tanase in Tanasescu…:)
    Toate cele bune…;)
    Cu respect, RorESCU 😀

Lasă un răspuns

