De suflet

Este WE. Un timp de ragaz.

Doamnelor si Domnilor, astazi va prezint pe…. ZAZ SRBIJA !

De exceptie !

Enjoy !

Mina Cvetkovic

Photographer: Christian Anwander Vogue

Cu respect,

One thought on “De suflet

  1. Multumesc Danut pentru Zaz Srbija chiar daca nu este pentru sufletul meu!
    Mai apropiat de sufletul meu esti tu Danut, cu toate ca nu mai pari a fi acelasi Danut Tanase pe care l-am cunoscut in urma cu ceva timp. Ce bine ar fi sa ma insel… .
    Din partea, mea in acest timp de ragaz (WE), imi doresc sa te delectezi cu Andre Rieu. Sper sa fie si pe placul tau!
    Numai bine iti doresc !

Lasă un răspuns

