Diana Krall la Bucuresti

Aseara, duminica 30 iunie 2013, am fost la Sala Palatului pentru a o vedea si a o asculta pe Diana Krall, una din marile voci ale jazz-ului mondial. Diana Krall, isi promoveaza printr-un turneu international, noul album „Glad Rag Doll” , album pe care l-am si cumparat. Programul turneului puteti sa-l vedeti aici. Aseara, Diana Krall a fost la Bucuresti.

Poster Diana Krall 2013

Concertul a inceput cu 15 minute intarziere, nu stiu de ce, adica la ora 20 si15 minute, in loc de ora 20.00. La ora 20 si15 minute, a intrat pe scena Salii Palatului din Bucuresti, impreuna cu alti cinci muzicieni, Diana Krall, una dintre cele mai mari dive ale jazz-ului mondial, si una dintre marile voci ale jazz-ului timpului nostru. Impreuna cu cei cinci muzicieni de exceptie, Diana Krall, ne-a incantat ploioasa seara de duminica, 30 iunie 2013, si intamplator sau nu, sigur ca nu, multe din melodiile cantate de ea in concert, au avut ca tema… ploaia. Cantareata a si glumit pe seama ploii cazuta non stop in Bucuresti, spunand ca se simte exact ca acasa, deoarece la ea, in British Columbia, Canada, de unde este originara, ploua la fel de mult, cum a plouat la noi duminica. Iata una dintre melodiile „ploioase” din concert, superba, of course!

Au fost momente senzationale, cand muzicienii de exceptie care erau pe scena cu Diana Krall, au creat momente de virtuozitate personala, fantastice. Rar auzi asa ceva. Foarte, foarte tare a fost momentul cand unul dintre muzicieni a cantat la vioara ca la chitara electrica. A fost ceva….. rar auzibil.

diana-krall-sala-palatului-bucuresti-2013-glad-rag-doll BAND

Aceasta este o fotografie cu Diana Krall, si band-ul cu care a cantat la Bucuresti, pe scena Salii Palatului. Mai multe fotografii foarte frumoase de la acest concert, puteti sa vedeti aici.

Pacat ca sala nu a fost chiar plina, plina. Asa cum bine se stie, romanii nu sunt mari amatori de jazz. Diana Krall a fost super. Cu un decor simplu, adica deloc, si cu o mana de muzicieni foarte buni, si fara fite in cap, Diana Krall ne-a daruit o seara minunata. Muzicienii prezenti pe scena erau foarte degajati, foarte naturali, aveau partiturile pe jos, o parte dintre ei, si s-au comportat toti, de parca erau impreuna cu spectatorii, intr-un grup de prieteni, carora le cantau din placerea pura de a canta, fara multe fandoseli inutile. Totul a fost foarte tare! Mie mi-a placut ! Merci Diana Krall !

diana-krall-sala-palatului-bucuresti-2013-glad-rag-doll EA

Fotografiile: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

In incheierea acestor mici impresii de la concert, mai postez o melodie minunata, cantata si ea in concert, ca si cea postata mai sus, in acest post. Enjoy!

Cu respect,

2 thoughts on “Diana Krall la Bucuresti

  1. Sunt timisoarean, pensionar, vaduv, amator de jazz, nascut in 30 iunie, si „mi-am facut cadou de ziua mea” un bilet la concertul Dianei Krall , pentru care m-am deplasat special la Bucuresti. A fost o adevarata incantare. Pacat ca s-a terminat asa repede, si pacat ca n-a fost mai multa lume. In alta parte ar fi fost plina si o sala de trei ori mai mare, chiar daca ar fi plouat cu broaste. Mi-au placut foarte mult si instrumentistii, dar n-am reusit sa-i identific in alte concerte sau inregistrari existente pe YouTube.Oare de unde pot sa aflu numele lor ?

    • Domnule Alexandru,
      impresionanat efortul dumneavoastra pentru a fi martor LIVE, la un astfel de concert eveniment.
      Dragostea dumneavoastra pentru frumos si pentru calitate, v-a dat forta necesara ca sa faceti tot ceea ce ati facut.
      Aveti toata stima si respectul meu pentru asta!
      Am sa incerc sa aflu numele instrumentistilor, pentru ca am unele conexiuni la firma care a organizat evenimentul, asa ca am sa va rog sa mai intrati pe la acest post. Eu am sa incerc sa aflu cat mai repede posibil asta.
      In primul film, cel cu melodia „Let It Rain” puteti sa vedeti pe doi dintre cei care au cantat si la Bucuresti: chitaristul cu ochelari, si celalalt de langa el, care a cantat atat la vioara cat si la chitara, este cel de langa chitaristul cu ochelari, asa cum am spus. Ei sunt si pe stop cadrul filmului, si cu ei incepe melodia. Asa ca o sa-i recunoasteti.
      Diana Krall a repetat de cateva ori in timpul concertului, numele band-ului, dar nu am retinut.
      Cu respect,

Lasă un răspuns

