La ski in Italia si in Austria

Motto: E viata pe pamant!

Si o sa mai fie viata, si dupa ce or sa dispara toti prostii de pe planeta asta.

Anul acesta am schiat in Italia la Cortina d’Ampezzo, si in Austria la Stubaital.

Desi a nins de a rupt in Italia, nu am ramas nici inzapeziti, si nici troieniti in hoteluri. Cei de acolo chiar isi fac treaba, adica curata drumurile imediat ce incepe sa ninga, dar imediat, nu peste doua ore, nici peste doua zile. La noi in tara, niste hoti, mincinosi, corupti si criminali, adica institutiile statului roman, TOATE, doar se fac ca sunt in slujba poporului roman, in realitate, ele slujesc hotii, mincinosii, coruptii si criminalii poporului roman, ele doar calaresc si jefuiesc acest popor in frunte cu cei enumerati mai sus, pentru ca in prostia lor imensa, cetatenii romani, se lasa prostiti, furati, mintiti si ucisi, lucru care „dincolo”, adica in occident, nu se intampla. Dincolo, in occident, este exact invers ca la noi. Cei de dincolo, institutiile statului si cetatenii, chiar fac lucruri concrete pentru ei si pentru popoarele lor. In consecinta, romanii prosti si indolenti, isi merita soarta. Eu nu le mai plang de mila concetatenilor mei, pentru ca marea lor majoritate sunt la fel ca cei care ii conduc. Adica cum e turcu’ si pistolu’, pentru ca nu se poate ca un popor de minunati sa fie condus de o sleahta de derbedei timp de 60 de ani, iar minunatii sa taca din gura, mai ales in ultimii 24 de ani, cand sunt liberi sa protesteze, sa voteze, sa…! Asa ceva nu se poate! Nu este adevarat! Un popor de minunati are reactii, face ceva, ia atitudine, prostii si prostibilii, idiotii, doar indura si tac. Asta este diferenta dintre popoarele cu vertebre, si popoarele fara vertebre, dintre popoarele care traiesc in picioare, si popoarele care traiesc in genunchi. Si cu asta basta, ca nu vreau sa-mi creasca ficatu’! Vreau sa-mi pastrez seninatarea castigata in lumea mult mai civilizata ca noi, romanii.

Am sa postez cateva filme de la ski, filmate cu GoPro3 Black Edition, mai multe puteti sa vedeti pe canalul meu de You Tube: Danut Tanase, daca aveti curiozitatea.

Sper sa va placa, si sa va faca sa indragiti acest sport minunat, care este SKIUL!

Cand o sa am timp, o sa postez si fotografii.

Cu respect,

Lasă un răspuns

