Dumnezeu nu ne vrea prosti

Motto: Lumina lumineaza in intuneric, si intunericul n-a biruit-o. … Isus le-a vorbit din nou si a zis: „Eu sunt Lumina lumiicine Ma urmeaza pe Mine, nu va umbla in intuneric, ci va avea lumina vietii.” (Ioan)

Dumnezeu este adorat si hulit deopotriva, pe planeta Pamant. Nu-i nimic. Asa si trebuie sa se intample in iadul in care traim, si unde stapan este Dracu’, tatal minciunii. Dracu’, inca din Rai, il calomniaza cat poate de mult pe Viul si adevaratul Dumnezeu, autorul, creatorul si fauritorul omului, al creierului uman, al mintii umane, al intelepciunii si al inteligentei umane, si a celei mai inalte stiinte din Univers. Culmea este ca Dumnezeu, care este autorul, creatorul a toate acestea si a multor altora, care este sinonim cu stiinta, cunoasterea, tehnologia, etc… este considerat de oameni, prostovanul Universului, inapoiatul Universului, trogloditul Universului! Cum asa ceva?! Asa ceva, numai prostii pot sa creada! Fara suparare!

  • „Asa vorbeste Domnul, Rascumparatorul tau, Cel ce te-a intocmit din pantecele mamei tale: „Eu, Domnul, am facut toate aceste lucruri, Eu singur am desfasurat cerurile, Eu am intins pamantul. Cine era cu Mine? Eu zadarnicesc semnele prorocilor mincinosi, si arat ca inselatori pe ghicitori, fac pe cei intelepti sa dea inapoi, si le prefac stiinta in nebunie.”
  • „Eu am facut pamantul si am facut pe om pe el, Eu cu mainile Mele am intins cerurile si am asezat toata ostirea lor.” … Cu cine Ma veti asemana, ca sa fiu deopotriva cu el? – zice Cel Sfant. Ridicati-va ochii in sus si priviti! Cine a facut aceste lucruri? Cine a facut sa mearga dupa numar, in sir, ostirea lor? El le cheama pe toate pe nume, asa de mare e puterea si taria Lui, ca una nu lipseste.”
  • „De multa vreme am facut cele dintai prorocii, din gura Mea au iesit, si Eu le-am vestit, deodata am lucrat, si s-au implinit.”
  • „Cine a masurat apele cu mana lui? Cine a masurat cerurile cu palma si a strans tarana pamantului intr-o treime de masura? Cine a cantarit muntii cu cantarul, si dealurile, cu cumpana? Cine a cercetat Duhul Domnului si cine L-a luminat cu sfaturile lui? Cu cine S-a sfatuit El, ca sa ia invatatura? Cine L-a invatat cararea dreptatii? Cine L-a invatat intelepciunea si I-a facut cunoscut calea priceperii? Iata, neamurile sunt ca o picatura de apa din vadra, sunt ca praful pe o cumpana; El ridica ostroavele ca un bob de nisip. … Toate neamurile sunt ca o nimica inaintea Lui, nu sunt decat nimicnicie si desertaciune. Cu cine voiti sa asemanati pe Dumnezeu? Si cu ce asemanare Il veti asemana?” (Isaia)  Va rog sa mai cititi in Biblie, daca veti avea curiozitatea, si IOV cap 38 si 39.

Nicolae Steinhardt si adevaratii crestini, au inteles un adevar pe care multi, foarte multi, prea mult asa zisi crestini, il ignora, nu-l cred, nu-l inteleg pe deplin, ajutati fiind si de bisericile lor, biserici care ii tin in intuneric spiritual, stiintific, cultural, etc. si care le baga pe gat, adica in minte, invataturi, dogme si ritualuri stupide, in loc de adevarul lui Dumnezeu. Dumnezeu este perceput de omenire, ca fiind prostul de servici al omenirii. Inapoiatul. Despotul limitat care iti pandeste fiecare greseala fata de El, si se razbuna crunt pentru asta, acum, dar si in viata viitoare. Conceptia larg raspandita in lumea noastra, crestina sau necrestina, religioasa sau nereligioasa, si incurajata de bisericile, cultele, sectele asa zis crestine, si nu numai de ele, in toate religiile este la fel, este aceea ca, a fi credincios, religios, a fi cu Dumnezeu, inseamna sa fii un prost notoriu, care trebuie sa creada numai invataturile bisericii sau ale cultului sau, si nimic altceva. Ti se cere expres sa crezi doar ceea ce vrea biserica sau cultul tau, si asta Inseamna sa renunti la propria-ti minte, inteligenta, cunoastere, judecata, si sa accepti ca adevar, doar dogmele bisericii tale. Cu cat esti mai prost, mai tampit, mai imbecil, mai retardat, mai idiot, mai obedient fata de biserica ta si fata de invataturile ei, cu atat mai mult esti iubit si acceptat de catre Dumnezeu, ti se spune, si de catre biserica Lui, of course! Asa cevaaaaa! Sigur ca aceasta nu este decat o alta minciuna satanica, prin care Dracu’ il batjocoreste pe Dumnezeu, prin chiar asa zisii lui urmasi si discipoli: credinciosii. Cum altfel se explica puzderia de biserici si de culte, de secte si de religii de tot felul? Numai asa se explica.

Pe aceste blog, dupa puterile si dupa lumina si stiinta data mie de bunul Dumnezeu, am incercat din toate puterile mele, sa strig acest adevar, adevarul spus si de Steinhardt. Am incercat sa demolez pe cat am putut, mitul crestinului prost, tampit, inapoiat, troglodit. Am lovit cu sete, si cu toata puterea mea, la temelia acestei minciuni satanice. Nu stiu cat am reusit, dar macar am semanat si eu samanta adevarului, cat am putut mai bine, si mai mult. Aproape ca nu este post de pe acest blog, in care sa nu combat aceasta gogomanie, aceasta minciuna: cum ca un crestin, un om credincios, trebuie sa fie tampit, pentru a fi pe placul lui Dumnezeu.

Sper ca aceste cuvinte ale lui Nicolae Steinhart, care il „citeaza” pe Dumnezeu insusi, sa ramana intiparite cu putere de sus, in mintea si inima dumneavoastra. Oamenii prosti, inculti, ignoranti, ingusti, nu sunt pe placul lui Dumnezeu. Acestia sunt adevarata masa de manevra a lu’ Dracu’, impotriva lui Dumnezeu. Nu-i urmati! Acesta este adevarul Evangheliei Vesnice, si nu altul. Prostii, incuiatii, inapoiatii, rudimentarii, chiar daca au facultati absolvite sau scoli inalte, pot sa fie foarte usor manipulati de catre cei smecherii din lumea aceasta, de popi, de pastori, de guru de orice fel, de religii mincinoase, de media, de politicieni, de patroni, de toti cei care doresc sa profite de ei, si de prostia si de naivitatea lor, in frunte cu Dracu’. Bisericile isi doresc si ele cu ardoare acest lucru, ca si cei din lumea laica, Dumnezeu, nu! Dumnezeu isi doreste urmasi destepti si demni, luminati la minte, care sa fie alatarui de El, lumina lumii, si sarea pamantului. Dumnezeu doreste ca din prosti ce suntem, ca fii ai intunericului, ai lu’ Dracu’, sa ne luminam cu ajutorul adevarurilor dumnezeiesti, sa ne inteleptim, sa ne schimbam mintea in bine, si sa devenim astfel oameni destepti, fii ai luminii. Iadul in care traim noi acum, si al carui conducator este Dracu’ insusi, este imparatia prostiei si a intunericului, a minciunii,  retardului individual si colectiv, in toate domeniile. Imparatia lui Dumnezeu este lumina, intelepciune si pricepre, stiinta si tehnologie, la cel mai inalt nivel. Sa nu uitati asta niciodata! Dracu’, prin pacat, ne-a facut prosti si prostibili, si nu vrea ca noi sa aflam adevarul. Ne vrea in continuare cat mai prosti, adica cat mai obedienti fata de el si de minciunile lui despre lume si despre Dumnezeu, sa credem numai aceste minciuni, dar nu si adevarul salvator al lui Dumnezeu. Dumnezeu nu vrea asta! Dumnezeu vrea sa ne ajute ca sa iesim din aceasta capcana, din aceasta plasa a minciunilor satanice, afland adevarul. Dumnezeu doreste sa ne lumineze, si sa ne salveze. De aceea ne spune Dumnezeu in Biblie, aceste cuvinte:

“Invatati-va minte, prostilor, si inteleptiti-va, nebunilor !” (Proverbe)

“Caci impotrivirea prostilor ii ucide, si linistea nebunilor ii pierde.” (Proverbe)

“Lasati prostia si veti trai, si umblati pe calea priceperii !” (Proverbe)

Crestinii nu sunt prosti

„Scoala-te si lumineaza-te! Caci lumina ta vine, si slava Domnului rasare peste tine. Caci iata, intunericul acopera pamantul, si negura mare popoarele, dar peste tine rasare Domnul, si slava Lui se arata peste tine.” (Isaia)

Domnul te va face sa fii cap, nu coada; intotdeauna vei fi sus, si niciodata nu vei fi jos, daca vei asculta de poruncile Domnului Dumnezeului tau pe care ti le dau astazi, daca le vei pazi si le vei implini… (Deuteronomul)

Lupta dintre Hristos si Satana, se da pentru mintea noastra, dragii mei prieteni si neprieteni, nu pentru altceva. Acolo, in minte si pentru minte, se da marea batalie dintre Dumnezeu si Satana, dintre adevar si minciuna, dintre lumina si intuneric, in mintea noastra. Sa nu uitati asta niciodata! Dracu’ ne minte in fel si chip, iar Dumnezeu ne spune adevarul. Pe cine vom crede pana la finalul vietilor noastre? Pe Dumnezeu sau pe Dracu’?! Asta decide fiecare pentru el insusi. Asa isi pecetluieste fiecare, destinul vesnic.

Concluzia: Este un singur Domn, o singura credinta, un singur botezEste un singur Dumnezeu si Tata al tuturor, care este mai presus de toti, care lucreaza prin toti si care este in toti. … pana vom ajunge toti, la unirea credintei si a cunostintei Fiului lui Dumnezeu, la starea de om mare, la inaltimea staturii plinatatii lui Hristos; ca sa nu mai fim copii, plutind incoace si incolo, purtati de orice vant de invatatura, prin viclenia oamenilor, si prin siretenia lor in mijloacele de amagire; ci, credinciosi adevarului, in dragoste, sa crestem in toate privintele, ca sa ajungem la Cel ce este Capul, Hristos. … Iata, dar, ce va spun si marturisesc eu in Domnul: sa nu mai traiti cum traiesc paganii in desertaciunea gandurilor lor, avand mintea intunecata, fiind straini de viata lui Dumnezeu, din pricina nestiintei in care se afla, in urma impietririi inimii lor. … daca, cel putin, L-ati ascultat si daca, potrivit adevarului care este in Isus, ati fost invatati cu privire la felul vostru de viata din trecut, sa va dezbracati de omul cel vechi care se strica dupa poftele inselatoare, si sa va innoiti in duhul mintii voastre, si sa va imbracati in omul cel nou, facut dupa chipul lui Dumnezeu, de o neprihanire si sfintenie, pe care o da adevarul.” … (Efeseni)

„De aceea, incingeti-va coapsele mintii voastre, fiti treji, si puneti-va toata nadejdea in harul care va va fi adus la aratarea lui Isus Hristos. Ca niste copii ascultatori, nu va lasati tarati in poftele pe care le aveati altadata, cand erati in nestiinta.” (1Petru)

„Eu, Intelepciunea, am ca locuinta mintea, si pot nascoci cele mai chibzuite planuri.” (Proverbe)

„Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia, ci sa va prefaceti, prin innoirea mintii voastre, ca sa puteti deosebi bine voia lui Dumnezeu, cea buna, placuta si desavarsita.” (Romani)

Dumnezeu nu ne vrea prosti, Dracu’, da.

Cu respect,

3 thoughts on “Dumnezeu nu ne vrea prosti

  1. Cine se considera singur prost? Instantaneu nimeni; dar cu cit gindim si invatam mai mult, realizam cit da putim cunoastem si cit sintem de prosti!

Lasă un răspuns

