28 de ani cu Carmen

Moto: Pana cand moartea ne va desparti, si viata lui Hristos, ne va uni iarasi.

28 de ani cu Carmen! Anul acesta este un an special, pentru ca zilele casatoriei noastre, civila si religioasa, cad in acelasi fel, ca acum 28 de ani. Casatoria civila a fost vineri 10 iulie, iar cea religioasa, duminica 12 iulie. Foarte tare! Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot si pentru toate! Carmen, este un dar al Sau catre mine.

Si inca am… emotii!

Carmen

Nici cupele de-argint nu-mi plac,
nici auritele pocale,
ci dintre toate cel mai drag
îmi e căuşul palmei tale.

Vor trece ani. Şi-nnoitoare,
cu-aceeaşi dragoste de fată,
voi bea din palma ta de care
n-am să mă satur niciodată.

Pe-acelaşi drum, ca la-nceput
vom dogori mereu la faţă.
Şi-ntâia brazdă-am să-ţi sărut
pe-obrazul însemnat de viaţă!

Dar dacă, în aceeaşi zi,
Mi-ai da să beau din mari pocale,
eu, dintre toate m-aş opri
tot la căuşul palmei tale.

Veronica Porumbacu – Vor trece ani…

Cu dragoste si respect,

Lasă un răspuns

