De ce cad neprihanitii in pacat? (ep.2)

Motto: “Tu singur te pedepsesti cu rautatea ta, si tu singur te lovesti cu necredinciosia ta, si vei sti si vei vedea ce rau si amar este sa parasesti pe Domnul Dumnezeul tau, si sa n-ai nicio frica de Mine, zice Domnul Dumnezeul ostirilor.” (Ieremia)

Nu stiu cum vedeti dumneavoastra religia, dar eu sunt complet detasat de acest subiect si de acest fenomen. Pentru mine, religia nu exista, si nu a existat niciodata, Dumnezeu fiind singura mea sursa de informatii, singura persoana cu care am vorbit si vorbesc, cu care relationez direct de cate ori vreau eu, cand vreau eu si unde vreau eu, prin Cuvantul Sau care este in Biblie, in Evanghelia vesnica. Acolo ii pun eu intrebarile, si tot acolo imi gasesc eu raspunsurile de la Viul Dumnezeu. Sunt complet detasat de biserici, de adunari, de “taine”, de popi, de pastori, de ritualuri si de invataturi mincinoase care nu m-au invatat nimic, niciodata, si nici nu au ce sa ma invete nici in viitor, pentru ca invataturile si practicile bisericilor, sunt absolut imbecile si nefolositoare, si cel mai grav, neadevarate in mare parte, cu cateva exceptii minore si neimportante si ele, ca botezul, impartasania sau cina Domnului, catalogate de Dumnezeu ca fiind invataturi minore si incepatoare, un abc, nu ceva esential, asa cum cred si sunt mintiti oamenii ca ar fi ele. Bisericile nu stiu calea, adevarul si viata. Bisericile mesteca si amesteca fara rost si fara sir Numele lui Dumnezeu, legandu-l de toate blestematiile posibile, de crimele si de minciunile lor satanice, propovaduite si practicate prin “Bisericile SRL”. Bisericile nu stiu calea neprihanirii, si nici nu vor sa o stie. Invataturile si practicile “Religiei SRL” din “Bisericile SRL”, te pregatesc si te directioneaza sa gandesti despre magnificul Dumnezeu, ca fiind o fiinta extrem de gretoasa si de infioratoare in rautatea ei, o fiinta marginita, proasta de-a dreptul, pentru ca vrea ca tu sa pupi lemne si carpe, adica icoane, statui cu El sau cu “sfinti”, mortaciuni de “sfinti”, adica moaste, sa te imbraci mereu urat si fara sens, in tot felul de vesminte religioase, fie ca esti un credincios laic, fie ca esti popa sau pastor, pentru ca tot ceea ce este frumos este de la Satana, si tot ceea ce este urat este de la Dumnezeu. Trebuie sa fii mereu un ignorant, ascultator doar de invatatura bisericii tale, pentru ca altfel te ia Dracu’, trebuie sa fii o fiinta criminala in Numele Lui, asa cum este Putin acum cu ucrainienii, si cum sunt liderii religiosi musulmani, vezi Iranul si nu numai, trebuie sa persecuti si sa omori LGBT-isti si femei care vor sa faca avort, si sa faci multe alte blestematii in Numele lui Dumnezeu, un Dumnezeu care te invata sa faci cele mai idioate si rele lucruri cu putinta, ori Viul Dumnezeu este la ani distanta de o astfel de invatatura satanica si retardata despre El. Bisericile propovaduiesc minciunile lor satanice despre Dumnezeu, doctrinele si inchipuirile lor despre Dumnezeu, adica sunt niste orbi care calauzesc alti orbi, asa cum a spus Hristos. Nu ma intereseaza absolut deloc asa ceva, pentru ca libertatea oferita de Isus Hristos este minunata, si nu mai vreau sa renunt la ea niciodata! Sunt liber in Hristos si cu Hristos, iar cand stau cu Hristos de vorba, ma simt bine, foarte bine, excelent, pentru ca stau si vorbesc cu fratele meu plin de stiinta, stau langa prietenul meu plin de intelepciune, langa un Om bun, educat, plin de stiinta si de intelepciune, de bun simt, de adevar, de mila, de iubire, de dreptate si de onestitate, de rabdare, de intelegere, adica neprihanit. Acesta este fratele, prietenul si Dumnezeul meu, si ma simt foarte bine cu El si langa El, pentru ca ma invata, are rabdare cu mine, si imi da timp ca sa inteleg corect si profund lucrurile, cerul, lumea si viata, pacatul si moartea, si nu mai am nevoie de nimic altceva. In biserici vezi, simti si stii ca stai langa un dumnezeu urat, troglodit, ignorant, manios si criminal, pentru ca stai langa astfel de credinciosi, niste ignoranti basmalizati si speriati, care nu vor sa gandeasca deloc, langa niste indoctrinati ingusti la minte, langa niste robi ai propriilor invataturi mincinoase si ratacite considerate adevar, niste robi ai propriilor traditii, ritualuri si dogme stupide. Nu ma intereseaza deloc asa ceva, nu am ce sa invat de la astfel de specimene prostite de Diavol. Si am mai aflat ceva foarte important stand langa Dumnezeu, am aflat ca Diavolul este in mine prin pacat, si ca singurul om pe care vreau si trebuie sa-l invat si sa-l conving de ceva, de adevarurile vesnice ale lui Dumnezeu, sunt eu insumi. Eu trebuie sa-mi lamuresc credintele, indoielile, intrebarile, cautarile, si tot ce mai am eu in minte cu privire la Dumnezeu, la viata mea, si la tot ceea ce traiesc si vad sub soare, eu trebuie sa decid daca vreau cu Dumnezeu sau cu Satana, daca vreau pacat sau neprihanire, iar singura persoana vie si adevarata, inteleapta si plina de stiinta in toate domeniile, persoana care ma poate ajuta sa inteleg adevarurile simple, eterne si neperisabile ale vietii si ale neprihanirii, persoana care are puterea sa ma elibereze din robia pacatului in care sunt, este Dumnezeu, nu omul, indiferent cine este el, invatat, papa sau simplu muritor, pentru ca omul nu are raspunsurile esentiale legate de existenta noastra in acest Univers, si pe aceasta planeta, si nici puterea de a ma elibera din robia pacatului. Noi toti, suntem tot ceea ce accepta mintea noastra ca fiind adevar sau minciuna, inchipuire sau realitate. Noi si numai noi decidem cum vrem sa fim noi, si cum vrem sa fie lumea noastra, lumea in care vrem sa traim, o lume a neprihanirii, sau o lume a pacatului. Noi decidem in orice privinta, si in orice aspect al vietii noastre. Noi decidem daca vrem robie sau libertate, pacat sau neprihanire, viata sau moarte. Nimeni in locul nostru nu poate sa ia aceste decizii, nici macar Dumnezeu. Decizia in ce si in cine sa credem, ce acceptam si ce nu acceptam ca fiind adevar sau minciuna, cu ce partid votam, la ce biserica mergem, ce sot sau sotie ne alegem, ce meserie, ce prieteni, ce bem sau ce mancam, tot ceea ce facem, noi decidem. Noi si numai noi ne decidem soarta, nu Dumnezeu, de aceea noua si numai noua ne revine toata responsabilitatea alegerii caii pe care vrem sa mergem. Pe acest blog eu nu dau lectii nimanui, asa cum am spus mereu, pentru ca toti suntem in aceeasi oala, si in aceeasi barca, ci gandesc cu voce tare lucrurile care ma intereseaza si ma framanta, si spun apoi mai departe, adevarurile pe care le-am descoperit cu ajutorul Viului Dumnezeu, dupa ce eu l-am intrebat, iar El mi-a raspuns, pentru ca Evanghelia vesnica este izvorul intelepciunii venita de sus, si al adevarului etern, asa ca ea se predica singura prin Creatie, si prin invataturile ei nemuritoare. Daca cineva vrea sa invete ceva, bine, daca nu vrea, este treaba lui. Ce-mi place mie cel mai mult la aceasta libertate deplina oferita de Dumnezeu, este faptul ca pot sa privesc lucrurile din orice unghi vreau eu, cum vreau eu, si sa ii pun lui Dumnezeu orice fel intrebare, fara nicio frica, si fara sa se mai uite cineva urat la mine, asa cum se intampla in “Religia SRL”si in “Bisericile SRL”, atunci cand gandesti si cauti adevarul. Imi place ca nu mai sunt incorsetat de doctrine, de organizatii religioase inepte, perverse, ipocrite si anchilozate in invataturile lor gresite si mincinoase, de privirile piezise si rele ale “fratilor”, atunci când cauti sau cand le spui adevărul. Sunt liber, iar Dumnezeu descoperit astfel, in libertate, este cu adevarat fantastic, minunat, fabulos, este o persoana calda si empatica, inteleapta, rabdatoare, o persoana care doreste sa ne lumineze, sa ne lamureasca, sa ne ajute, o persoana care doreste sa-i punem intrebari, orice fel de intrebari, despre orice subiect care ne framanta, o persoana care ne cere sa scormonim, sa cautam, sa intelegem, este un prieten, nu un dusman, un frate si un Tata grijuliu care ne iubeste neconditionat, nu un criminal odios, ursuz si inapoiat, nemuritor si rece in templele si in bisericile Lui, iar asta este absolut incantator. Dumnezeu este acea persoana incantatoare cu care poti sa te plimbi umar langa umar prin gradina Edenului, asa cum au facut si au vorbit Adam si Eva cu Dumnezeu, cand vorbeau despre orice, inclusiv despre pacat si despre moarte, sau poti sa te plimbi pe mare sau sub maslinii Ierusalimului cu Dumnezeu, prin Isus Hristos, facand fix acelasi lucru ca Adam si Eva. Daca intelegi asta, ca Dumnezeu este aproapele tau, esti pe drumul cel bun, ai viziunea corecta despre Viul Dumnezeu, si asta este cu adevarat fantastic si incantator! Bisericile nu vor sa stim acest adevar minunat, ele trebuie sa ne sperie tot timpul cu false suparari dumnezeiesti, cu sfintenii inchipuite, cu iaduri vesnice care nu exista, sa ne tina departe de orice adevar important, ca sa sarutam in continuare mana si poala popii, a pastorului, coniderand ca ei si numai ei detin adevarul, iar noi trebuie sa-i credem doar pe ei, sa credem in altare “sfinte”, in apa de ploaie “sfanta”, vezi aghiasma, in mir “sfant”, in cruci “sfinte”, si in icoane facatoare de “minuni”, in flacari sfinte aprinse la Ierusalim, si in multe astfel de minciuni religioase, satanice. Bisericile nu vor ca noi sa stam la o cina sau la un pranz cu Dumnezeu, la un mic dejun, la o plimbare prin oras sau la munte, la mare sau la noi acasa. Bisericile nu vor asa ceva, ca noi sa avem bucuria mantuirii, a salvarii din pacat, asa cum a spune Isus: “Toate lucrurile Mi-au fost date in maini de Tatal Meu, si nimeni nu cunoaste deplin pe Fiul, afara de Tatal, tot astfel nimeni nu cunoaste deplin pe Tatal, afara de Fiul si acela caruia vrea Fiul sa i-l descopere. Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima, si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara.” (Matei) … “Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine. Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul.” (Apocalipsa) Asa cum spuneam, bisericile vor ca noi sa ne temem mereu si mereu de Dumnezeu, si sa credem ca fara intermedierea oferita de ele, ne ia Dracu’, dar Dumnezeu ne spune altceva, ne spune ca “jugul” lui este bun si usor, ca “jugul” lui Hristos este neprihanirea Sa, nu altceva, adica bunatatea Sa absoluta, pe care ne-o ofera gratis, in schimbul rautatii noastre, a pacatului nostru care ne tine robi ai Satanei. Aceasta este “sclavia” la care ne invita Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, “sclavia” bunatatii, a neprihanirii, a vietii si a libertatii, de aceea este usor si bun acest “jug” al Sau, daca il vrem, ca putem sa si refuzam. Tu credinciosule bisericos, tu care crezi in biserici, nu in Dumnezeu, tu chiar porti un jug, un jug greu, jugul satanic, jugul prostiei si al ignorantei. Tu esti rob, nu liber. Tu trebuie sa mergi mereu la biserica, sa faci lucruri, sa pupi icoane, cadavre, sa aprinzi lumanari, sa sarbatoresti anumite zile de odihna, sa ai traditii religioase, sa fii tot timpul ingrozit de tine, de pacatele tale, si de Dumnezeul suparacios si razbunator propvaduit de popi si de pastori, iar viata ta trebuie sa fie mereu o viata de cocârjat, o viata mereu urata, mereu infricosata, traita in teama si cu teama. Tu bisericosule ignorant, trebuie sa fii mereu ingrozit cu iaduri care nu exista, cu pedepse bisericesti si dumnezeiesti, cu manii omenesti si dumnezeiesti, ca sa fii pacalit in continuare, veac dupa veac, ca sa slujesti astfel puterea lumeasca prin cea bisericeasca, ca sa fii sclavul atat al puterii religioase, cat si a celei laice, adica sa slujesti puterea satanica, nu pe Dumnezeu si pe tine prin Dumnezeu. Aceasta religie este o robie, nu bucurie si libertate, asa cum este atunci cand stai langa Viul si neprihanitul Dumnezeu care iti vrea doar binele. Dumnezeu nu a stat niciodata intr-un turn de fildes, departe de creaturile Sale, niciodata. Sincer, mi-as dori ca si dumneavoastra sa experimentati libertatea, sa scapati din ghearele satanice ale “Religiei SRL”, ale bisericilor, si sa gustati libertatea adevarata, libertatea oferita de Dumnezeul libertatii, prin Evanghelia Lui vesnica, si Isus Hristos. Despre libertate va fi vorba in postarea de astazi, pentru ca ce este mai frumos ca libertatea, neprihanirea si viata? Nimic! Cine vrea pacat, robie si moarte in continuare, cine vrea robia Satanei, robia pacatului si a mortii, robia minciunii si a prostiei, robia ignorantei si a retardului, sa ramana robul “Religiei si al Bisericilor SRL”, eu m-am eliberat, am acceptat libertatea oferita de Isus Hristos, si ma bucur pe deplin de aceasta libertate oferita de Fiul lui Dumnezeu. Pentru mine a venit cu multi ani in urma, atunci cand am parasit biserica, slava Domnului, ceasul anuntat acum mai bine de 2000 de ani, de Isus Hristos : “Dar vine ceasul, si acum a si venit, cand inchinatorii adevarati se vor inchina Tatalui in duh si in adevar, fiindca astfel de inchinatori doreste si Tatal. Dumnezeu este Duh, si cine se inchina Lui trebuie sa i se inchine in duh si in adevar.” (Ioan) … “Sunt felurite daruri, dar este acelasi Duh, sunt felurite slujbe, dar este acelasi Domn, sunt felurite lucrari, dar este acelasi Dumnezeu, care lucreaza totul in toti. Daca avem Duhul lui Hristos, avem totul, oriunde si oricand, si nu ne mai trebuie nimic in plus, nimic in minus. Asa cum stim, nu mai dau acum textele, Dumnezeu este si Duhul, si Adevarul, si Calea, si Neprihanirea, si Viata, este totul, nu bisericile, nu templele sau sinagogile, nu popii, papii, patriarhii, pastorii sau rabinii, ritualurile si dogmele, caci “… cine se lipeste de Domnul este un singur duh cu El.” (1Corinteni)

Stiti de ce a devenit nociv dusul la biserica in vremea sfarsitului, asa cum a spus Isus? Pentru ca in biserici nu se predica adevarul din Evanghelia vesnica, ci doctrinele bisericii din care fiecare face parte, asa cum am spus, astfel, credinciosii sunt indoctrinati cu minciuni satanice, nu luminati cu adevaruri dumnezeiesti din Evanghelia vesnica. Bisericile au devenit astfel niste instrumente ale Satanei de prostire in masa. Da, de prostire in masa, in interesul Satanei, nu al lui Dumnezeu. Bisericile sunt exact ca partidele de orice fel, si ca organizare, si ca doctrine, ca orice, pentru ca fiecare isi prosteste propria masa de creduli sau de votanti, cu propria ideologie. Oamenii nu mai sunt invatati sa gandeasca, sa analizeze, sa caute, ci sa creada neconditionat ce le spune biserica lor sau partidul lor, iar daca nu mai cred, afara cu voi, si de la partid, si de la biserica! Ati prins ideea? Si uite asa, bisericile formeaza robi tâmpi, nu oameni liberi, asa cum vrea Dumnezeu sa formeze prin adevar si neprihanire, pentru ca neprihanirea este libertate absoluta, liber consimtita. Nu vedeti, ca principiu general de viata, ca oriunde este libertate, este si progres, se fac lucruri frumoase, este mai multa bogatie, se discuta lucruri, se analizeaza, si lumea avanseaza spre mai bine, se dezvolta mai repede, iar oriunde este constrangere, dictatura, limitare de libertati, societatile respective sunt inevitabil mai sarace, inchise, terorizate de criminali si de mincinosi laici sau religiosi, pline de turme de ignoranti obedienti conducatorilor, ca in biserici, niste prosti de-a dreptul, oameni usor de prostit. “Bisericile SRL” sunt exact ca partidele politice, asa cum am spus, sunt mincinoase, manipulatoare, si fiecare are doctrina si ierarhia ei, ca partidele. Satanism curat! Libertatea de gandire este anihilata si in partide si in biserici, iar credinciosii au grija ca sa se prosteasca si sa se spioneze intre ei, fiecare pe fiecare, atunci cand se duc la biserica sau la adunare, in sensul ca gloata nu-l v-a lasa in pace pe cel care vrea sa gandeasca, sa spuna un adevar sau sa conteste o minciuna, sau sa puna intrebari. Gloata prostita si ignoranta, nu-l va lasa sa faca asta in liniste, normal civilizat, pentru ca ceilalti, majoritatea, mai devreme sau mai tarziu, ii sar in cap, si il vor pune la punct, pentru ca nimeni nu trebuie sa miste in front, doctrina bisericii este sfanta, nu adevarul lui Dumnezeu, asa ca mucles. Este imposibil sa nu vedeti asta in biserici, in toate, asa ca dragii mei, sa nu va speriati de ce veti afla in acest serial, cercetati, ganditi, cautati, puneti in balanta, si luati o decizie. Sa stiti ca neprihanirea este o nastere din nou, asa cum ne-a spus si Fiul lui Dumnezeu, si asa cum i-a explicat Isus lui Nicodim, am scris despre asta mai pe larg, AICI. Sa stiti ca si Satana si ingerii cazuti, si omenirea pacatoasa rezultata din Adam si Eva cazuti in pacat, s-au nascut din nou, dar in celalalt sens, au trecut de la neprihanire la pacat, toti, si uite asa am ajuns noi, toti pamantenii, niste pacatosi, in frunte cu Satana si cu ingerii cazuti, deveniti demoni. Isus Hristos ne ofera salvarea, inversand procesul. Isus ne naste din nou prin Duhul Sau, si prin adevarul Evangheliei vesnice, si ne poate face neprihaniti, daca vrem, din pacatosi ce suntem. Fara aceasta nastere din nou, fara neprihanirea lui Hristos in noi, niciunul dintre noi nu va ajunge in neprihanita Imparatie a lui Dumnezeu. Prin aceasta nastere din nou, Isus Hristos ne anuleaza robia pacatului si a mortii, robia Satanei, si ne elibereaza, facandu-ne din nou liberi si neprihaniti, daca vrem, pentru ca nu ne obliga. Dumnezeu, prin Evanghelia vesnica, ne spune si ne garanteaza asta.

Vreau sa va mai spun ceva sincer si adevarat, din toata experienta mea religioasa, eu nu am invatat nimic din ceea ce stiu acum, de la vreo biserica prin care am trecut. Nu am ramas cu nimic esential in minte, legat de Dumnezeu, de la niciuna. Toate invataturile lor au fost doar aburi trecatori, si multe minciuni cu iz de adevar. Singurele lucruri si adevaruri care conteaza acum pentru mine, le-am descoperit si acceptat singur, din Evanghelia vesnica, cu ajutorul lui Dumnezeu, desigur, studiind Biblia. Popii si pastorii nu m-au invatat nimic, desi am ascultat multe predici, pentru ca habar nu au de Evanghelia Vesnica, iar daca nu o stiu, nu au ce sa ne invete. Ei doar bat apa in piua, unii de sute sau de mii de ani, ca evreii si bisericile istorice, altii mai de curand, ca neoprotestantii, dar fiecare isi predica numai propria doctrina, si nimic mai mult. Bisericile, toate, baltesc in aceleasi invataturi gresite si mincinoase, fiecare pe tarlaua lui, invataturi pe care le cred si le vand ca adevar dumnezeiesc, invataturi care il tin pe credincios in priza terorii religioase, refuzand toti odihna mantuirii oferita de Isus, asa cum ne-a spus Dumnezeu: “Iata odihna, lasati pe cel ostenit sa se odihneasca, iata locul de odihna!” Dar ei n-au vrut sa asculte, si pentru ei cuvantul Domnului va fi: „Invatatura peste invatatura, invatatura peste invatatura, porunca peste porunca, porunca peste porunca, putin aici, putin acolo”, ca, mergand, sa cada pe spate si sa se zdrobeasca, sa dea in lat, si sa fie prinsi.” (Isaia) Odihna este odihna libertatii, odihna neprihanirii lui Hristos, pusa in noi de Duhul lui Hristos, adica “jugul” lui Hristos, si este nepretuita! De ce? Pentru ca Isus Hristos face totul pentru noi: “Lucrul acesta nu se va face nici prin putere, nici prin tarie, ci prin Duhul Meu, zice Domnul ostirilor!” (Zaharia) Daca vreti invatatura peste invatatura, invatatura peste invatatura, fara sens, si fara nicio finalitate, mergeti la biserici, biserici mai vechi sau mai noi, ascultati mii de predici care doar va ametesc de cap, si faceti ritualuri satanice care nu va folosesc la nimic, crezand ca sunteti crestini daca faceti asta. Veti asculta mii si mii de predici, din care nu veti intelege nimic, pentru ca sunt doar invatatura, peste invatatura, invatatura peste invatatura, fara nicio noima.

Caderea neprihanitilor, ingeri si oameni, s-a putut produce, datorita faptului ca a existat libertate. Neprihanirea este libertate, iar pacatul devine si este o robie care se sfarseste in moarte vesnica. Din neprihanit, poti sa ajungi pacatos, adica sa te faci singur pacatos, fara ajutorul nimanui, prin despartirea de Viul Dumnezeu, dar din pacatos, nu poti sa te faci singur neprihanit, prin puterea ta de creatura, pentru ca nu este posibil asa ceva, ai nevoie de Creator si de ceea ce ofera El: viata si neprihanirea Sa. Pacatul este o robie, si un drum spre moarte, nu libertate, asa cum este neprihanirea, de aceea a trebuit sa se intrupeze Fiul lui Dumnezeu in trupul pacatului, trupul primului Adam, asa cum am explicat in seria “Crucea lui Hristos”. Asa cum neprihanirea are legile ei, legi ale libertatii si ale vietii, si pacatul are legile lui, legea robiei si a mortii. Pacatul si neprihanirea sunt doua stari, doua moduri de a aborda viata si neprihanirea, daruite de Dumnezeu tuturor creaturilor Sale. Pacatul este moarte, si stim ca plata pacatului, finalitatea lui, este moartea, iar neprihanirea este viata, pentru ca Dumnezeu, Creatorul, asta ofera tuturor, viata Sa neprihanita. Pacatul are ca sfarsit sigur si inevitabil moartea, din doua motive explicate clar de Evanghelia Vesnica: 1.pentru ca fara accesul la “Pomul vietii”, toti murim de moartea intai, si pacatosii si neprihanitii prin Hristos, si 2.pentru ca Dumnezeu va pune capat rebeliunii Satanei si a demonilor lui, ingerii cazuti, precum si a oamenilor pacatosi care refuza salvarea oferitade Dumnezeu, eliberarea din robia pacatului si a mortii, prin Isus Hristos. De aceea plata pacatului este moartea a doua, care este moartea vesnica. Despre “Pomul vietii” am scris AICI, iar despre moartea intai si moartea a doua am scris AICI, AICI si AICI. Caderea oricarui neprihanit, inger sau om, este echivalenta cu involutia de la o fiinta libera si inteligenta, creata dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu, la o fiinta proasta, egoista, mincinoasa si criminala, dupa chipul Satanei, devenind astfel o roaba a raului, a pacatului, adica un gunoi fara nicio valoare, dar mandra tare de prostia si de pacatul ei. Pacatosul este o fiinta dupa chipul Satanei, o fiinta devenita un gunoi prin pacat si prin despartirea de neprihanire, si de Dumnezeul neprihanirii. Dumnezeu Tatal nostru, prin Isus Hristos Fiul Sau, ne-a reparat si ne-a recuperat, si ne-a readus astfel la conditia de om adevarat, de om neprihanit dupa chipul si asemanarea Sa, din conditia de robi ai Satanei, de oameni gunoi dupa chipul Satanei, atunci cand pune neprihanirea lui Isus Hristos in noi, daca vrem. Trebuie sa stim ca noi pacatosii, toti, in frunte cu mincinosii din bisericile si religiile satanizate, cu papi, patriarhi, popi si pastori, dar si cu falsii credinciosi, precum si cu intreaga lume, suntem doar niste gunoaie umane, care la vremea sfarsitului, in ziua aceea mare cand focul va arde ca un cuptor, vom fi aruncati la ghena, la gunoi, in iazul de foc, care este moartea a doua, daca neprihanirea lui Dumnezeu nu va fi in noi pana la moartea intai. Fara Hristos, viata noastra de pacatosi, este doar drumul de la nastere spre moartea vesnica, dupa popasul in moartea intai, moartea somn, pentru ca pacatul nu va ramane vesnic in neprihanita Imparatie a lui Dumnezeu, asa cum am aratat mereu din textele Evangheliei Vesnice, iar pe cale de consecinta, daca neprihanirea este varful oricarei civilizatii, in cer si pe pamant, a intregii creatii si civilizatie dumnezeiasca, in antiteza, pacatul, reprezinta ultimul stadiu de degradare al fiintelor create dupa chipul lui Dumnezeu, stadiu care se numeste gunoi, fiinte gunoi, pleava, neghina, pacatosi, care trebuiesc aruncati la ghena. Asa spune Dumnezeu, nu eu, asa spune Evanghelia vesnica, nu eu. Asa defineste Dumnezeu pacatul si pacatosii, ca pleava, ca neghina, ca gunoi. Cum altfel se pot numi, ingeri sau oameni, cei care isi ucid semenii si le doresc moartea, care ii mint pe semenii lor, care ii fura, si care vor permanent raul celor din jur, neavand niciun scrupul si nicio opreliste in a face raul, a distruge si a murdari tot ce le iese in cale? Cum altfel decat gunoaie se pot numi cei care se vand pe argintii Satanei, argintii pacatului, argintii nimicului, argintii mortii, argintii gunoiului? Dumnezeu a folosit niste asocieri perfecte si minunate in Evanghelia Sa vesnica, ca sa ne explice tragedia pe care o traieste Cerul, Imparatia lui Dumnezeu, dar si umanitatea de pe planeta Pamant, care are de ales intre aurul neprihanirii, si gunoiul pacatului. “Veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face liberi” ne spune Viul Dumnezeu, asa cum i-a spus si Satanei in cer, lui Adam si Eva pe pamant, si noua, tuturor celor cazuti in prostia pacatului, in robia minciunii si a mortii, si a tuturor inchipuirilor mincinoase din mintile noastre, pentru ca numai Dumnezeu este calea, adevarul si viata, iar adevarul, singurul si eternul adevar, dovedit, este acela ca nu exista alternativa de mai bine, la binele, la neprihanirea lui Dumnezeu. Aceasta trebuie sa fie singura concluzie corecta dupa incheierea razboiului dintre bine/neprihanire, si rau/pacat, pentru toate fiintele inteligente din neprihanita Imparatie a lui Dumnezeu. Alta concluzie nici nu mai poate sa existe dupa razboiul dintre pacat si neprihanire, pentru ca nu exista alta cale, asa cum s-a dovedit prin toate cele intamplate in scurta istorie a pacatului. Cerul si pamantul au inteles acum foarte bine, ca sunt doar doua posibilitati mari si late, de a functiona: neprihanirea sau pacatul, o a treia cale, o a treia varianta, nu exista. Nu poti sa fii neutru, de exemplu. Dumnezeu este neprihanire si libertatea absoluta, asa cum s-a dovedit, si nu este deloc un sir lung de interdictii, asa cum au crezut prostii din cer, Diavolul si ingerii cazuti, si prostii de pe pamant, Eva si Adam, prostiti si mintiti de Satana. Dumnezeu nu este un lung sir de interdictii, de nu lua, nu gusta, nu fi liber, nu fi fericit, ci este: “Toate lucrurile imi sunt ingaduite, dar nu toate sunt de folos, toate lucrurile imi sunt ingaduite, dar nimic nu trebuie sa puna stapanire pe mine.” (1Corinteni) Da, nimic rau nu trebuie sa ne stapaneasca, sa ne inrobeasca, sa ne faca sa uitam ce este bine si ce este rau, ce este adevar si ce este minciuna, ce este intuneric si ce este lumina, ce este viata si ce este moarte, ce este pacat si ce este neprihanire, asta a vrut si vrea Dumnezeu ca noi sa intelegem. Nimic nu trebuie sa ne inrobeasca, asa cum o face pacatul. Dumnezeu nu a oprit pe nimeni de la nimic. Dumnezeu nu i-a oprit pe Satana si pe ingerii cerului sa pacatuiasca, daca asta au vrut. Dumnezeu a vrut si vrea un singur lucru de la fiintele create de El: sa inteleaga bine si profund calea neprihanirii, calea binelui si a vietii, ca fiind singura cale a fericirii si a pacii, a libertatii si a bucuriei vesnice, in antiteza cu raul, cu pacatul, cu robia pacatului, si cu tot cortegiul lui de nelegiuiri, de crime, de distrugeri, de nefericire si de lacrimi, culminand cu moartea vesnica. Dumnezeu a vrut si vrea responsabilitatea fiecarei fiinte inteligente, in raport cu asta. Atat a vrut Dumnezeu sa intelegem noi toti, in cer si pe pamant, ingeri si oameni, ca sa fim in siguranta vesnica, a vrut sa “Nu stingeti Duhul.”, adica sa nu ne despartim de El, datatorul vietii si al neprihanirii, mergand dupa inchipuiri desarte si amagitoare ale mintii noastre, sa “Nu dispretuiti prorociile.”, adica sa nu dispretuim si sa parasim adevarul, invatatura Creatorului, singura invatatura corecta, si avertismentele Lui adevarate, cu privire la nesocotirea acestui adevar si a acestei invataturi. Dumnezeu a vrut si vrea sa “… cercetati toate lucrurile si pastrati ce este bun. Feriti-va de orice se pare rau.” Daca am fi facut asta, Satana si ingerii din cer nu ar fi devenit demoni, iar oamenii de pe pamant nu ar fi devenit pacatosi, din neprihaniti cum eram cu totii. Acesta a fost si este minunatul mesaj al lui Dumnezeu, pentru intreaga sa Imparatie: “Nu stingeti Duhul. (nu Ma parasiti) Nu dispretuiti prorociile. (nu lepadati adevarul Meu) Ci cercetati toate lucrurile, si pastrati ce este bun. Feriti-va de orice se pare rau.” (1Tesalonicieni) Cat era si este de simplu! Acesta a fost si este adevarul care ne face liberi de capcanele raului. Daca Lucifer ar fi facut asta, ar fi fost in siguranta, si nu ar fi devenit Diavolul, Satana, Dracu’. Cunoasterea adevarului dumnezeiesc cum ca numai neprihanirea este singura varianta corecta pentru toate fiintele inteligente in frunte cu Creatorul lor, ne garanteaza pacea si fericirea vesnica, ne garanteaza neprihanirea si viata vesnica. Dumnezeu este calea, adevarul si viata, este binele absolut, este neprihanirea absoluta, care ne face si ne tine liberi pentru totdeauna, pentru eternitate, pentru ca toata invatatura lui Dumnezeu din Evanghelia vesnica, este despre neprihanire, despre bine, despre frumos, despre stiinta, despre pace, iubire, intelepciune si orice lucru bun, in cotrast cu raul, cu pacatul, pentru ca: “Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.” (2Timotei) Neprihanirea lui Dumnezeu, pusa in noi de Duhul lui Hristos, ne va face sa fim buni in toate, sa fim neprihaniti, sa fim dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu, pentru ca: „Este scris: „Omul nu va trai numai cu paine, ci cu orice cuvant care iese din gura lui Dumnezeu.” (Luca) si pentru ca: “Orice cuvant al lui Dumnezeu este incercat. El este un scut pentru cei ce se incred in El. N-adauga nimic la cuvintele Lui, ca sa nu te pedepseasca si sa fii gasit mincinos.” (Prov.) Diavolul, Satana, Dracu’ a vrut sa adauge minciunile lui la Cuvantul adevarat al Viului Dumnezeu, si a devenit un pacatos mincinos si criminal, un sinucigas, tatal tuturor pacatosilor, ingeri si oameni, asa cum l-a descris Fiul lui Dumnezeu: “Voi aveti de tata pe Diavolul, si vreti sa impliniti poftele tatalui vostru. El de la inceput a fost ucigas, si nu sta in adevar, pentru ca in el nu este adevar. Ori de cate ori spune o minciuna, vorbeste din ale lui, caci este mincinos si tatal minciunii.” (Ioan) Neprihanirea trebuie inteleasa si acceptata fara rezerve, daca vrei, si traita zi de zi. Asta este tot. Vi se pare complicat? Nu este deloc complicat, trebuie doar sa vrei sa-l accepti pe Dumnezeu si neprihanirea Sa in viata ta, crezand ce a spus El ca va face pentru noi, ca va scrie neprihanirea Lui in mintea si in inima noastra, asa cum ne-a promis. Acesta este adevarul care ne face liberi, nu doar credinta in Dumnezeu, fara neprihanire, care nu are nicio valoare, pentru ca si dracii cred in Dumnezeu, ei l-au vazut si au trait in Imparatia lui Dumnezeu, dar nu mai vor neprihanirea Lui: “Tu crezi ca Dumnezeu este unul si bine faci, dar si dracii cred… si se infioara! Vrei, dar, sa intelegi, om nesocotit, ca credinta fara fapte este zadarnica?” (Iacov) Faptele credintei sunt neprihanirea, neprihanirea lui Hristos care este pusa in noi de Duhul lui Hristos. Dumnezeu Tatal, prin neprihanirea lui Hristos, al doilea Adam, neprihanire care este si a Sa, pentru ca cei doi una sunt, il poate scoate pe Satana din noi, poate invinge pacatul din noi, daca vrem. Hristos, prin Duhul Sau , poate anihila firea pacatoasa, firea pamanteasca, firea satanica, pacatul care este in noi, daca vrem asta, inlocuindu-l cu neprihanirea dumnezeiasca. Acesta este tot planul de salvare a pacatosului din pacat si de la moarte. Asa s-a castigat si se castiga razboiul dintre pacat si neprihanire: „Duhul Domnului Dumnezeu este peste Mine, caci Domnul M-a uns sa aduc vesti bune celor nenorociti, El M-a trimis sa vindec pe cei cu inima zdrobita, sa vestesc robilor eliberarea, si prinsilor de razboi izbavirea, sa vestesc un an de indurare al Domnului si o zi de razbunare a Dumnezeului nostru, sa mangai pe toti cei intristati, sa dau celor intristati din Sion, sa le dau o cununa imparateasca in loc de cenusa, un untdelemn de bucurie in locul plansului, o haina de lauda in locul unui duh mahnit, ca sa fie numiti „terebinti ai neprihanirii”, „un sad al Domnului”, ca sa slujeasca spre slava Lui.” (Isaia) Hristos a facut asta pentru toti cei care isi doresc victoria asupra pacatului si a mortii.

Asa cum spuneam in primul episod al acestui serial, Evanghelia vesnica, prin adevarurile ei eterne, si prin intelepciunea eterna care este in ea, pentru ca este intelepciunea eternului Dumnezeu, ii scoate pe cei care iubesc adevarul si dreptatea, stiinta si progresul, cunoasterea perpetua, din gloata inepta si credula, intepenita in minciuni satanice, ii scoate din vulgul care adora minciuna si prostia, incultura, retardul si ignoranta, toate atribute ale pacatului, pentru ca pacatul, in ciuda a tot si a toate, are in el o doza extraordinara de prostie. Neprihanirea, ce sa vezi, nu-l scapa pe inger sau pe om, de tentatia de a fi prost, de a fi atat de prost, incat sa renunte la adevar, la bunastare, la fericire, la pace si la viata, pentru himere ideologice, pentru ca pacatul, este o ideologie dragilor, o ideologie la fel ca fascismul, comunismul, etc. Pacatul este o ideologie a nimicului, a raului, a prostiei si a minciunii, a crimei, a inchipuirilor devenite fapte, devenite crime si distrugeri, devenite faradelege, este ideologia care se opune si ataca cu toata forta si furia neprihanirea dumnezeiasca, adevarul si viata. Asa au ajuns Diavolul si toti cei care il urmeaza, demoni si oameni pacatosi, dusmanii de moarte ai lui Dumnezeu, asa cum s-a vazut la Cruce. Asa au ajuns toti niste mincinosi criminali, asa cum s-a vazut la cruce, dar si in viata de zi cu zi de pe aceasta planeta. Adevarul a fost si este mereu cenzurat, ascuns, surghiunit, persecutat, iar minciunile si manipularile, propaganda mincinoasa, abunda si se lafaie peste tot in lumea noastra, in toate veacurile. De ce totdeauna, in toate timpurile, le este ascuns oamenilor adevarul? De suntem mintiti in permanenta, si ni se ascunde adevarul. Pentru ca trebuie sa traim cat mai mult in minciuna, ca sa fim prostiti si subjugati, sa traim si sa murim pentru valori false, pentru minciuni satanice rostite de oameni pacatosi, oameni laici sau popi satanizati, care ne mint ca sunt si slujitori ai Domnului. Prin minciuni, prin religie si cu ajutorul ei, cei mai mari criminali ai lumii isi mint si isi subjuga poporul lor, dar si pe altii. Prin propria prostie, prin lepadarea adevarului si a neprihanirii, prin taierea crengii de sub picioare, Diavolul, apoi ingerii cazuti si oamenii, au adus pacatul in cer si pe pamant. De ce este prostia un atribut esential al pacatului, este simplu de raspuns, pentru ca individul si apoi indivizii care alcatuiesc viitoarele turme de prosti, turme care adora minciuna si resping adevarul, asa cum au facut Satana, ingerii cazuti si Eva cu Adam, au renuntat de buna voie si nesiliti de nimeni, la adevar si la neprihanire, la viata, la fericire si bunastare vesnica, iar asta inseamna prostie si pacat. Toti acestia, cei care resping adevarul lui Dumnezeu, sunt dusmanii lui Dumnezeu, si sunt robii Satanei, care sunt prostiti, mintiti si manipulati de Satana prin biserici, partide, de media, si de oricine vrea asta, pentru ca nu-i duce capul sa vada nimic din prezent si viitor, din cauza minciunilor in care se scalda, si pe care le cred adevar. Vezi turmele de retardati globali, care cred cele mai aberante teorii ale conspiratiei, pentru ca refuza adevarul evident, si raman constipati la creieri, in minciuni si in prostie. La fel este si in religie. Degeaba ne spune Dumnezeu sa nu mai pupam lemne si carpe, piatra si argint, mortaciuni, ca asta este total gresit, este degradant si injositor pentru o fiinta inteligenta, ca noi tot suntem gramada ca sa le pupam si sa ne inchinam la ele. Pacat nu este doar sa furi, sa ucizi, sa minti sau sa fii curvar, esti pacatos si atunci cand esti prost, atat de prost, incat sa refuzi adevarul, neprihanirea si viata, asa cum a facut Satana, si a ajuns primul pacatos din Imparatia lui Dumnezeu, apoi ingerii si oamenii. Prostia a stat la baza pacatului. Satana a fost primul prost din Imparatia lui Dumnezeu, apoi ingerii cazuti, apoi Eva si Adam, apoi noi toti. Stiti de de? Pentru ca nu a mai crezut in Dumnezeu, mai exact, in spusele lui Dumnezeu, in neprihanire ca singura cale viabila si sigura, singura cale care te implineste si te face fericit ca fiinta inteligenta. Poti sa fii super destept, ca Diavolul, si sa crezi tampenii, propriile tale tampenii, iar primul care a facut asta, a fost Satana, asa cum am spus, si am mai scris despre asta AICI. Satana a fost primul prost din Imparatia lui Dumnezeu. Satana a fost propria sa ispita, s-a prostit singur, el pe el. Bazaconiile si elucubratiile nascute in mintea lui, au devenit ispita lui, ducandu-l in final pe calea pe care a apucat-o, calea negarii adevarului lui Dumnezeu, calea uciderii lui Dumnezeu, calea minciunii, a pacatului si a mortii. Satana a devenit robul propriei minti care a deraiat de la adevar, si a devenit pacatoasa, nelegiuita, minte in care s-a nascut ideologia pacatului, pe care apoi a pus-o in practica in cer si pe pamant. Satana este “inventatorul” pacatului, primul pacatos din Imparatia lui Dumnezeu, iar Evanghelia vesnica ne descrie perfect procesul care a avut loc in mintea Satanei, si care are loc in mintea oricarui pacatos, iata-l descris aici: “Ci fiecare este ispitit, cand este atras de pofta lui insusi si momit. Apoi pofta, cand a zamislit, da nastere pacatului, si pacatul, odata faptuit, aduce moartea. Nu va inselati preaiubitii mei frati, orice ni se da bun si orice dar desavarsit este de sus, coborandu-se de la Tatal luminilor, in care nu este nici schimbare, nici umbra de mutare.” (Iacov) Ce ne spune acest text biblic? Ne spune si ne arata procesul “tehnologic” al pacatului, ne arata cum a devenit Lucifer pacatos, cum a devenit Lucifer, Diavolul, Satana, Dracu’. A lasat tot ceea ce era bun si desavarsit, tot ceea ce a primit de la Dumnezeu atunci cand a fost creat, adica neprihanirea cu tot ceea ce implica ea, si a inceput sa se gandeasca la lucruri traznite cum ar fi: sa-l omoare pe Dumnezeu si sa-i ia locul, sa nu mai respecte nimic din legile neprihanirii, ba dimpotriva, sa le combata pe toate planurile, sa minta, sa denatureze natura tuturor lucrurilor, etc… Aceasta a fost pofta ce-a poftit-o, pofta care l-a ispitit, l-a momit pe Lucifer in mintea lui, apoi, aceasta pofta a devenit ideologia lui, ideologia pacatului, adica cum o sa faca si o sa dreaga el chestii impotriva lui Dumnezeu, chestii pacatoase, in contradictie cu neprihanirea in care traia, apoi, cand a pus in practica aceasta ideologie, a pus in practica pacatul, iar pacatul il va duce la moarte pe el, pe ingerii cazuti, si pe toti oamenii pacatosi care il refuza pe Salvatorul Hristos. Pacatul lui Lucifer a dus la tot ceea ce vedem noi astazi pe planeta Pamant: moarte, boli, distrugeri, suferinta, nedreptate, minciuni, curvie, ticalosie, crime, saracie, razboaie, foamete, dezastre, poluare, si asa mai departe. Tot ceea ce s-a intamplat in mintea Satanei, se intampla in prezent in mintea oricarui pacatos, demon sau om. Daca o sa va analizati putin comportamentul dumneavoastra, veti constata fara dubiu si fara echivocuri, fix acelasi mecanism, pentru ca acest mecanism a devenit universal la fiintele pacatoase, ingeri sau oameni, si reprezinta legea pacatului si a mortii care este in noi toti, si despre care ne vorbeste Dumnezeu in Evanghelia Vesnica. Aceasta este robia pacatului, o robie in care suntem toti, o robie a mintii noastre, minte care a deraiat spre rau, in frunte cu primul rob al pacatului, care este Diavolul, Satana, Dracu’. Daca va intrebati cumva de ce a putut Satana, si apoi ingerii cazuti, sa faca tot ceea ce au facut in cer si pe pamant, pot sa va raspund fara teama de a gresi, asa cum am spus mereu si mereu, pentru ca au fost liberi. Satana a fost liber sa o faca, pentru ca neprihanirea este libertate, iar el a profitat de aceasta libertate, asa cum ticalosii lumii profita de democratie ca sa-si atinga scopurile rele si perverse. Pacatul este doar robie, o robie a mintii si a trupului, de aceea ne-a si spus Fiul lui Dumnezeu, ca a venit sa ne dezlege lanturile robiei satanice, lanturile robiei pacatului, lanturile mintii, si sa ne ofere libertatea, eliberarea din robia pacatului si a mortii, a minciunii si a crimei. Apropo de asta, un urmas adevarat al lui Isus Hristos, va iubi in permanenta libertatea, nu robia, nu dictatura, nu totalitarismul, nu fascismul, nu comunismul si toate celelalte mizerii umane care sustin, proslavesc si aproba robia de orice fel. Numai satanistii iubesc dictaturile si robiile de orice fel, urmasii lui Hristos nu fac asta. Urmasii lui Hristos nu iubesc comunismul, fascismul, dictaturile, robia, etc…, ei iubesc neprihanirea, iubesc libertatea, dreptatea, cinstea, si orice lucru bun, indiferent in ce regim politic traiesc. Credinciosii adevarati nu sustin niciodata hotia, coruptia, crima, ticalosiile, minciunile, asa cum fac sute de milioane de falsi crestini. Asa cum Satana a fost liber sa faca pacat si sa devina pacatos, si altii au dreptul sa faca avort sau sa devina LGBT daca asta vor. Sa nu intelegeti gresit, nu se poate trai intr-o libertate absoluta, fara niciun fel de reguli, asa ceva nu exista, ar fi haos, jungla, o mizerie totala. Asa cum neprihanirea are legile ei, si pacatul are legile lui, este o lege in toate. Daca anumite lucruri din viata de pacat il afecteaza doar pe individul care le practica, altele ii afecteaza si pe altii, iar asta este de neacceptat, chiar daca ambele sunt practici pacatoase. Una este sa fii LGBT, si alta este sa fii un criminal sau un hot. Cel care este gay, face ce vrea cu trupul lui, impreuna cu altul sau cu alta care accepta si practica acelasi lucru, de buna voie, dar criminalul sau hotul il nenoroceste pe semenul lui pe care il omoara sau ii fura munca. Sesizati diferenta majora dintre cele doua pacate? Despre asta este vorba. Cine este mai periculos pentru societate, hotul, criminalul, coruptul, mincinosul sau cel care este LGBT sau face avort? De ce trebuie crestinii sa interzica avortul? Este treaba fiecaruia ce vrea sa faca cu trupul si cu mantuirea lui, atata timp cat altii nu sunt afectati de acest comportament. Vreti sa o duceti cu sila in cer, pe o persoana care poate nu vrea asta? La fel este si cu cei din comunitatea LGBT, cu fumatorii, si cu multi alti pacatosi, pe care crestinii inchipuiti ii persecuta si ii infiereaza, plecand de la rationamentul total gresit, ca daca ei isi pun o cruce la gat, merg la o biserica si pupa niste icoane sau serbeaza o anumita zi de odihna, gata, sunt crestini get beget, iar toti ceilalti sunt satanisti pe cai gresite, si trebuie musai adusi cu forta pe calea cea buna. Acest tip de “crestini”, uita sau nici nu stiu, ca Dracu’ este in noi toti, cei care facem pacate. Ei sunt la fel de satanisti ca toti ceilalti, pentru ca dupa ce interzic avortul si elgibiteala, dupa ce merg la o biserica, indiferent care, dupa ce isi umplu casa si masina cu cruci si icoane, se duc la furat, la mintit, la curvit, la ticalosit, etc. Sper ca ati prins ideea. Dumnezeu nu a dat nimanui dreptul sa-si persecute aiurea semenii: “Isus le-a pus inainte o alta pilda si le-a zis: „Imparatia cerurilor se aseamana cu un om care a semanat o samanta buna in tarina lui. Dar, pe cand dormeau oamenii, a venit vrajmasul lui, a semanat neghina intre grau si a plecat. Cand au rasarit firele de grau si au facut rod, a iesit la iveala si neghina. Robii stapanului casei au venit si i-au zis: „Doamne, n-ai semanat samanta buna in tarina ta? De unde are, dar, neghina?” El le-a raspuns: „Un vrajmas a facut lucrul acesta.” Si robii i-au zis: „Vrei, dar, sa mergem s-o smulgem?” „Nu”, le-a zis el, „ca nu cumva, smulgand neghina, sa smulgeti si graul impreuna cu ea. Lasati-le sa creasca amandoua impreuna pana la seceris; si, la vremea secerisului, voi spune seceratorilor: „Smulgeti intai neghina si legati-o in snopi, ca s-o ardem, iar graul strangeti-l in granarul meu.” … Ucenicii Lui s-au apropiat de El si I-au zis: „Talcuieste-ne pilda cu neghina din tarina.” El le-a raspuns: „Cel ce seamana samanta buna este Fiul omului. Tarina este lumea, samanta buna sunt fiii Imparatiei, neghina sunt fiii celui rau. Vrajmasul care a semanat-o este Diavolul, secerisul este sfarsitul veacului, seceratorii sunt ingerii. Deci, cum se smulge neghina si se arde in foc, asa va fi si la sfarsitul veacului. Fiul Omului va trimite pe ingerii Sai, si ei vor smulge din Imparatia Lui toate lucrurile care sunt pricina de pacatuire si pe cei ce savarsesc faradelegea si-i vor arunca in cuptorul aprins, acolo va fi plansul si scrasnirea dintilor. Atunci cei neprihaniti vor straluci ca soarele in Imparatia Tatalui lor. Cine are urechi de auzit sa auda.” (Matei) De ce asa? Pentru ca oricine are dreptul sa treaca de la pacat la neprihanire, si viceversa. In timpul vietii, un pacatos, oricare ar fi el, un gay de exemplu, sau o femeie care face avort, un ticalos, poate renunta la pacatul lui, si sa devina din neghina grau, asa cum si hotul poate sa faca asta, si criminalul, si femeile care fac avort, si fumatorul, asa ca nu avem dreptul sa persecutam pe nimeni in tot acest timp, mai ales daca pacatul lui nu ne afecteaza direct. Pentru hoti, criminali, corupti, etc…, exista puscarii, pentru ca pacatul lor ne face rau tuturor, dar un gay sau un avort ce rau ne face noua? Si cine este mai bun ca un gay sau ca o femeie care face avort, noi, cei care mintim, furam, curvim, ticalosim si ne batem joc zilnic de dreptate si de adevar, noi cei care nu dam doi bani pe Dumnezeu si pe Cuvantul Sau, atunci cand pupam icoane si bucati de morti, si facem multe alte asemenea prostii satanice religioase, interzise de Dumnezeu, tocmai ca sa nu fim prosti si prostiti? Cu ce suntem noi mai buni ca ceilalti? Raspuns corect: cu nimic. “Asadar, omule, oricine ai fi tu, care judeci pe altul, nu te poti dezvinovati, caci prin faptul ca judeci pe altul, te osandesti singur, fiindca tu, care judeci pe altul, faci aceleasi lucruri. Stim, in adevar, ca judecata lui Dumnezeu impotriva celor ce savarsesc astfel de lucruri este potrivita cu adevarul. Si crezi tu, omule, care judeci pe cei ce savarsesc astfel de lucruri, si pe care le faci si tu, ca vei scapa de judecata lui Dumnezeu?” (Romani) Ce fac oamenii care se cred religiosi, ne spune tot Dumnezeu, ca sunt niste farisei, niste ipocriti cruzi, care dau lectii morale altora, in timp ce ei se scalda in aceleasi pacate, dar si in multe altele. Sute de milioane de astfel de ipocriti religiosi care se cred crestini, si care ii persecuta pe altii, voteaza si sustin hotia, coruptia, minciuna, razboaiele de cotropire, crima si ticalosiile, vezi Rusia, Ungaria, Belarus, Serbia, Brazilia, Austria, etc…, tari “crestine”: “Fiindca n-au cautat sa pastreze pe Dumnezeu in cunostinta lor, Dumnezeu i-a lasat in voia mintii lor blestemate, ca sa faca lucruri neingaduite. Astfel, au ajuns plini de orice fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate, plini de pizma, de ucidere, de cearta, de inselaciune, de porniri rautacioase; sunt soptitori, barfitori, uratori de Dumnezeu, obraznici, trufasi, laudarosi, nascocitori de rele, neascultatori de parinti, fara pricepere, calcatori de cuvant, fara dragoste fireasca, neinduplecati, fara mila. Si, macar ca stiu hotararea lui Dumnezeu, ca cei ce fac asemenea lucruri sunt vrednici de moarte, totusi, ei nu numai ca le fac, dar si gasesc de buni pe cei ce le fac.” (Romani) Sa nu-mi spuneti ca nu sunt adevarate aceste cuvinte! Asa arata “crestinatatea” care urla ca doar avortul si elgibiteala sunt pacate, iar restul, hotia, coruptia, minciuna, crima si ticalosiile, razboaiele de cotropire, sunt virtuti “crestine”. Milioane de asa zis crestini, sunt doar niste ipocriti nemernici, prostiti de Dracu’, care uita esentialul: “Nu stiti ca cei nedrepti nu vor mosteni Imparatia lui Dumnezeu? Nu va inselati in privinta aceasta: nici curvarii, nici inchinatorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomitii, nici hotii, nici cei lacomi, nici betivii, nici defaimatorii, nici hraparetii nu vor mosteni Imparatia lui Dumnezeu.” (1Corinteni) Falsii crestini uita asta, bine ca lupta cu avortul si elgibiteala. Omul lui Dumnezeu, cel adevarat, cel in care Duhul lui Hristos locuieste si pune in el neprihanirea lui Hristos, nu este asa, este ca Isus. Dumnezeu nu a pus avortul si elgibiteala in “Legea celor zece porunci”, ci a pus crima, minciuna, hotia, si lepadarea de adevar, adica lepadarea de Dumnezeu, exact ceea ce “crestinii” nu infireaza deloc cu manie proletara, dimpotriva, sustin asta, in biserici si in lume.

Neprihanitii, crestinii adevarati, sunt in primul rand fiinte libere si inteligente, iubitoare de libertate, nu de robie, sunt persoane empatice, fiinte intelepte, scormonitoare, destepte, care inteleg ce se intampla, care au aflat adevarul, si care nu mai accepta minciuna, prostirea si manipularea satanica, si nu mai pot sa fie prostiti si manipulati de Diavolul, Satana, Dracu. Din aceasta cauza sunt foarte periculosi pentru Satana, pentru “Crestinismul SRL” si pentru “Religiile SRL”. Credeti ca degeaba ne-a rugat Dumnezeu sa lasam prostia pacatului, si sa acceptam intelepciunea neprihanirii Sale? “Intelepciunea striga pe ulite, isi inalta glasul in piete, striga unde e zarva mai mare, la porti, in cetate, isi spune cuvintele ei: „Pana cand veti iubi prostia, prostilor? Pana cand le va placea batjocoritorilor batjocura si vor uri nebunii stiinta? Intoarceti-va sa ascultati mustrarile mele! Iata, voi turna duhul meu peste voi, va voi face cunoscut cuvintele mele… Fiindca eu chem si voi va impotriviti, fiindca imi intind mana si nimeni nu ia seama, fiindca lepadati toate sfaturile mele si nu va plac mustrarile mele, de aceea si eu voi rade cand veti fi in vreo nenorocire, imi voi bate joc de voi cand va va apuca groaza, cand va va apuca groaza ca o furtuna si cand va va invalui nenorocirea ca un vartej, cand va da peste voi necazul si stramtorarea. Atunci ma vor chema, si nu voi raspunde, ma vor cauta, si nu ma vor gasi. Pentru ca au urat stiinta si n-au ales frica Domnului, pentru ca n-au iubit sfaturile mele si au nesocotit toate mustrarile mele. De aceea se vor hrani cu roada umbletelor lor si se vor satura cu sfaturile lor. Caci impotrivirea prostilor ii ucide, si linistea nebunilor ii pierde, dar cel ce m-asculta va locui fara grija, va trai linistit si fara sa se teama de vreun rau.” (Prov.) … “Vai de cei ce numesc raul bine, si binele, rau, care spun ca intunericul este lumina, si lumina, intuneric, care dau amaraciunea in loc de dulceata, si dulceata in loc de amaraciune! Vai de cei ce se socotesc intelepti si se cred priceputi!” (Isaia) Asa a cazut Satana, pentru ca a fost si este un prost, un prost liber sa fie prost, un prost impietrit in prostia lui, si in ideologia lui, ideologia pacatului, ideologia prostiei si a prostirii, ideologia mandriei si a ingâmfarii prostesti. Iata un text care ne descopera acest lucru, ca pacatul este si prostie, si ca iesirea din pacat, abandonarea lui, insemna stiinta si intelepciune: “„Iata, dar, ce va spun si marturisesc eu in Domnul: sa nu mai traiti cum traiesc paganii in desertaciunea gandurilor lor, avand mintea intunecata, fiind straini de viata lui Dumnezeu, din pricina nestiintei in care se afla in urma impietririi inimii lor.” (Efeseni) … „Cei prosti au parte de nebunie, dar oamenii chibzuiti sunt incununati cu stiinta.” (Prov.)… Acum, am sa trec textele pe numele lui Satana, stiut fiind ca pagan=pacatos, iata cum suna acum caderea lui Satana, din cauza prostiei lui: „Iata, dar, ce va spun si marturisesc eu in Domnul: sa nu mai traiti cum traieste Satana, in desertaciunea gandurilor lui, avand mintea intunecata, fiind strain de viata (si neprihanirea) lui Dumnezeu, din pricina nestiintei in care se afla in urma impietririi inimii lui. … Cel prost, (Satana) are parte de nebunie, dar oamenii chibzuiti, (neprihanitii) sunt incununati cu stiinta.” Concluzia: Vai de cei ce numesc raul bine, si binele, rau, care spun ca intunericul este lumina, si lumina, intuneric, care dau amaraciunea in loc de dulceata, si dulceata in loc de amaraciune! Vai de cei ce se socotesc intelepti si se cred priceputi!” Asta a facut Satana, a numit neprihanirea ca fiind ceva rau, si a vrut pacatul ca fiind ceva bun. S-a crezut mai intelept si mai priceput ca Dumnezeu. Un prost! Acesta este un alt adevar mare pe care va rog sa-l tineti minte toata viata, ca pacatul si prostia = love, iar pacatul este multa, foarte multa prostie si indobitocire cu minciuni satanice. Cum va explicati altfel, ca popoarele lumii adora criminalii, ca rusii pe Stalin si pe Putin, adora dictaturile, adora hotia, coruptia si crima, asa cum le adora si poporul roman, care de peste 30 de ani, in frunte cu BOR si cu toate celelalte biserici cu credinciosi cu tot, voteaza numai hoti, corupti si criminali in fruntea tarii lor? Cum va explicati acest comportament anormal? Simplu de raspuns si de explicat: toti au aceleasi “valori”, valorile pacatului, si se inchina aceluiasi stapan, Satana, de aceea iubesc crima, hotia, minciuna, ticalosia, coruptia, etc. Vorba aceea, “Cum e turcu’, si pistolu’.”, cum este Satana, asa sunt si adeptii lui. Satana, dragiilor, desi a fost desavarsit in neprihanirea lui in care l-a creat Dumnezeu, desi a fost intelept, a putut sa fie si extrem de prost. Stiti de ce? Pentru ca a putut. Dar stiti de ce a putut? Pentru ca a fost LIBER, dar acum, si el este un rob al pacatului, al propriului pacat zamislit in propriul creiere, pacat la care nu a mai vrut sa renunte in ruptul capului, iar asta, il va duce la pierzarea vesnica, impreuna cu toti adeptii lui, ingeri si oameni. Neprihanirea dragii mei, este libertate absoluta, doar pacatul este robie, sa nu uitati niciodata asta.

Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti in adevar ucenicii Mei, veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face liberi.” … “Deci daca Fiul va face liberi, veti fi cu adevarat liberi.” (Ioan) … “Dar noi, dupa fagaduinta Lui, asteptam ceruri noi si un pamant nou, in care va locui neprihanirea.” (2Petru) … “Nu se va mai auzi vorbindu-se de silnicie in tara ta, nici de pustiire si prapad in tinutul tau, ci vei numi zidurile tale „Mantuire”, si portile tale „Lauda”. Nu soarele iti va mai sluji ca lumina ziua, nici luna nu te va mai lumina cu lumina ei, ci Domnul va fi Lumina ta pe vecie, si Dumnezeul tau va fi slava ta. Soarele tau nu va mai asfinti, si luna ta nu se va mai intuneca, caci Domnul va fi Lumina ta pe vecie, si zilele suferintei tale se vor sfarsi. Nu vor mai fi decat oameni neprihaniti in poporul tau: ei vor stapani tara pe vecie, ca o odrasla sadita de Mine, lucrarea mainilor Mele, ca sa slujeasca spre slava Mea.” (Isaia)

In adevar, voi, care de mult trebuia sa fiti invatatori, aveti iarasi trebuinta de cineva sa va invete cele dintai adevaruri ale cuvintelor lui Dumnezeu si ati ajuns sa aveti nevoie de lapte, nu de hrana tare. Si oricine nu se hraneste decat cu lapte nu este obisnuit cu cuvantul despre neprihanire, caci este un prunc. Dar hrana tare este pentru oamenii mari, pentru aceia a caror judecata s-a deprins, prin intrebuintare, sa deosebeasca binele si raul. De aceea, sa lasam adevarurile incepatoare ale lui Hristos si sa mergem spre cele desavarsite, fara sa mai punem din nou temelia pocaintei de faptele moarte si a credintei in Dumnezeu,invatatura despre botezuri, despre punerea mainilor, despre invierea mortilor si despre judecata vesnica.” … “Si oricine nu se hraneste decat cu lapte nu este obisnuit cu cuvantul despre neprihanire, caci este un prunc. Dar hrana tare este pentru oamenii mari, pentru aceia a caror judecata s-a deprins, prin intrebuintare, sa deosebeasca binele si raul.” (Evrei)

Despre taina nelegiuirii si taina evlaviei, am mai scris AICI.

Ai pup iu ol!

(Va urma)

Lasă un comentariu